افتتاح ۳۷۸ پروژه عمرانی در هفته دولت

‌معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: ۳۷۸ پروژه به ارزش بیش از ۱۸۵ میلیارد تومان شامل خیابان‌سازی، پیاده روسازی، مراکز ورزشی و فرهنگی، مناسب سازی، عملیات‌های استفاده از پساب و ... در هفته دولت افتتاح می‌شود.        

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از جمله پروژه‌های آماده افتتاح در هفته دولت ۳۰ پروژه اماکن ورزشی و تفریحی با اعتباری افزون بر ۱۷۳ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه ۷۶ پروژه پارک و فضای سبز با اعتبار ۲۱۹ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال در هفته دولت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، ادامه داد: ۸۸ پروژه پیاده روسازی با اعتباری افزون بر ۲۸۸ میلیارد و ۶۷۶ میلیون ریال، ۶۴ پروژه تأسیسات زیربنایی و آبرسانی با اعتبار ۵۶۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال، ۵۴ پروژه احداث خیابان با اعتبار ۴۹۶ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های هفته دولت به شمار می‌رود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: ۲۷ پروژه مرکز فرهنگی با اعتبار ۸۷ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال و ۳۹ پروژه مناسب‌سازی معابر جهت معلولان با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان تیرماه، تعداد ۷۱ قرارداد به مبلغ ۱۷۰۴ میلیارد ریال منعقد شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به تعداد ۴۱ قرارداد و مبلغ ۴۷۲ میلیارد ریال ۷۳ درصد در تعداد و ۲۶۱ درصد در مبلغ قراردادهای منعقد شده رشد داشته است.

مظفر افزود: افزایش این تعداد قرارداد در بازه زمانی چهار ماهه به نوعی رکورد جدیدی در انعقاد قراردادهای عمرانی در شهرداری اصفهان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه کل بودجه خالص عمرانی در سال‌جاری در مقایسه با بودجه سال گذشته رشد حدود ۶۰ درصدی را نشان می دهد، گفت: همواره به واحدهای عمرانی مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان تاکید بر اولویت‌بندی، نیاز سنجی، تعریف و اجرای پروژه‌های شاخص، در مناطق کرده‌ایم.

کد خبر 387132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.