۵۸۰۰ مترمربع به فضای سبز کاشان افزوده شد

کاشان_مدیر منطقه(۴) شهرداری کاشان گفت: در سال جاری پنج هزار و ۸۰۰ مترمربع فضای سبز جدید به مجموعه فضاهای موجود اضافه شده است.

ابوالفضل سارقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان اظهار کرد: از میان درخواست‌های واصله برای ساخت وساز در این منطقه شهری، یک‌هزار و ۸۵۱ پرونده در کمیته فنی مطرح و ۵۳۶ پرونده هم به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شده است.

وی با اشاره به ثبت هفت هزار درخواست در شهرسازی این منطقه، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۵۰۰ مورد منجر به صدور پروانه ساختمانی و در ۸۰۰ و ۶۷ مورد هم اصلاحیه پروانه صورت گرفته است.

مدیر منطقه(۴) شهرداری کاشان با بیان اینکه از شهریور ۹۷ تاکنون ۱۶ میلیارد ریال هزینه کاشت و نگهداری فضای سبز این منطقه از شهرداری شده است، تصریح کرد: یک میلیارد ریال از این مبلغ، صرف کاشت ۲۷ هزار اصله درخت و درختچه شده است.

سارقیان با بیان اینکه برای مبارزه با علف‌های هرز و آفات از ابتدای امسال یک میلیارد و ۲۰۰ هزار هزینه شده است، تأکید کرد: در طول یک سال گذشته ۱۶ هزار متر مربع گل‌کاری انجام و ۳۲ هزار اصله گلدان انواع گل‌های دائمی و فصلی کاشت و چهار میلیارد ریال برای نگهداری از آن‌ها هزینه شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از فاز نخست بوستان راهب به مساحت سه هزار متر مربع با اختصاص اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در سال جاری، اظهار کرد: در آینده نزدیک چند بوستان دیگر در مسکن مهر افتتاح خواهد شد.

مدیر منطقه (۴) شهرداری کاشان گفت: در پنج ماه نخست امسال اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال صرف کاشت گیاهان فصلی، پیرایش، پرچین و چمن ۶۴۲ هزار مترمربع از فضای سبز شهری شده است.

سارقیان با بیان اینکه در سال جاری پنج هزار و ۸۰۰ مترمربع فضای سبز جدید به مجموعه فضاهای موجود اضافه شده است، عنوان کرد:  سه میلیارد و ۸۲۴ میلیون ریال در زمینه ایجاد و توسعه و سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای آبیاری و نگهداری فضای سبز هزینه شده است.

کد خبر 387119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.