به اسم فولاد مبارکه سپاهان در مسابقات حاضر می‌شویم، اما حمایتی نیست!

سرمربی تیم آکروژیم سپاهان گفت: اگر قراراست حمایت سپاهان به این شکل باشد امیدواریم اسپانسرهای قوی‌تری جذب کنیم تا حداقل هزینه‌های بازیکنان پرداخت شود.

جواد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مرحله اول لیگ  کشوری آکروژیم، اظهار کرد: این رقابت در استان قزوین برگزار شد که 110 شرکت‌کننده از یازده استان و سیزده تیم در رده سنی 11 تا 16 سال، 12تا18سال و بزرگ‌سالان در آن حضور داشتند. تیم اصفهان خوش درخشید و توانستند درمجموع سه رده سنی با 18 ورزشکار مقتدرانه در جایگاه نخست به ایستند.  

وی بابیان اینکه ارتباط هیئت با فولاد مبارکه می تواند کمک تیم باشد، اما این روش صحیح تیم داری نیست، تصریح کرد: به نظر من اسپانسر باید سالن، لباس، اردو، سفر و هزینه مربیان را فراهم کند و حامی تیم باشد.

سرمربی تیم آکروژیم سپاهان افزود: انتظارات از سپاهان بیشتر است،  به اسم فولاد مبارکه سپاهان در مسابقات حاضر می‌شویم، اما حمایتی انجام نمی‌شود! این منطقی نیست. اگر قراراست حمایت سپاهان به این شکل باشد امیدواریم اسپانسرهای قوی‌تری جذب کنیم تا حداقل هزینه‌های بازیکنان پرداخت شود.

کاظمی با اشاره به اینکه در مسابقات انتخابی تیم ملی بنا به دلایلی بازیکنان نتوانستد نتیجه خوبی کسب کنند، خاطر نشان کرد: بعد از این اتفاق تیم ما را کامل رها کردند و کار صحیح در ورزش نبود که من هم دیگر سر تمرینات حاضر نشدم.  در پانزده روز گذشته رئیس کمیته اکروژیم که دبیر هیات ژیمناستیک هم هستند گفتند به تمرینات برگردم و پس از بازگشتنم موفق شدیم در طول پانزده روز عملکردی خوبی در مسابقات به نمایش بگذاریم.

وی در رابطه با استعدادهای استان اصفهان، تأکید کرد: من همیشه در رده 12 تا 18 سال کار می‌کردم و وقتی از من می‌پرسیدند چرا در رده‌های سنی دیگر فعالیت نمی‌کنی، می‌گفتم ظلم است که به بچه در این رشته سختی دهیم، اما توجهی به آن‌ها نشود، بعد از اتفاقی که افتاد باید ثابت می‌کردم اصفهان پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند قهرمان باشد.

سرمربی تیم آکروژیم سپاهان بابیان اینکه ماهی 500 هزار تومان دریافت می‌کنم، گفت: برای انتخابی تیم ملی شبانه‌ روز وقت گذاشتم، ولی بازهم مبلغ همیشگی را گرفتم که مناسب نیست. ما فقط به عشق بچه‌هایی شاگردانمان هستند کار می‌کنیم.

کد خبر 387106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.