به مصوبات شورای سیاستگذاری در طرح‌های عمرانی توجه شود

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی گفت: توجه به خروجی و نتایج حاصل از جلسات شورای سیاستگذاری و کمیسیون بررسی و تصویب طرح‌های عمرانی به دلیل حضور مدیران و متخصصان در آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: جلسات شورای سیاستگذاری و کمیسیون بررسی و تصویب طرح‌های عمرانی به طور هفتگی تشکیل شده و به عنوان یکی از مهمترین مراجع در حوزه پروژه‌های معماری، شهرسازی و عمرانی محسوب می‌شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد که توجه به خروجی و نتایج حاصل از این جلسات به دلیل حضور مدیران و متخصصان در آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی تصریح کرد: پروژه‌های شهری نباید بدون توجه به نتایج مصوب کارشناسی کمیسیون و صرفا با نظر شخصی و غیرتخصصی یک یا چند نفر اجرا شود وگرنه برای اینجانب به عنوان عضو شورای اسلامی شهر اصفهان حضور در این جلسات دیگر معنایی ندارد زیرا کاملا بی اثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شهردار اصفهان جلوی اجرای پروژه‌هایی که نه تنها باعث ارتقای کیفیت فضاهای شهری نمی‌شوند بلکه در مواردی می توانند باعث افت کیفیت شوند به جد جلوگیری کند.

کد خبر 387080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.