اجرای بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری در غرب تبریز

شهردار منطقه چهار تبریز تقویت زیرساخت‌های شهری و اجرای پروژه‌های زیست‌محیطی را از اولویت‌ها دانست و گفت: بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری با ساخت ۱۴۰۰ واحد مسکونی در غرب تبریز اجرا می شود.

به گزارش ایمنا، اکبر امجدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دو سال گذشته در محدوده میدان معلم اظهار کرد: تعریض و اصلاح هندسی میدان معلم، از مطالبات ترافیکی شهروندان غرب تبریز و از طرح های تاثیرگذار در ترافیک بلوار شهیدان ذاکر بود که با هزینه پنج میلیارد ریال اجرا شد.

شهردار منطقه چهار تبریز افزود: احیای فضای سبز، اصلاح روشنایی و احداث سرویس بهداشتی از دیگر اقداماتی است که در این محدوده عملیاتی شده است.

وی مسیرگشایی فاز دوم خیابان شهید خلیلی را یکی از پروژه‌های موثر در نوسازی بافت فرسوده عنوان کرد و ادامه داد: تکمیل مسیرگشایی شهید خلیلی و اتصال به میدان معلم، به طول ۵۰۰ متر و عرض ۱۸ متر، نقش به سزایی در تحکیم بافت ناکارآمد این مسیر و تسهیل ترافیکی منطقه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ایستگاه آتش نشانی شهیدان ذاکر گامی ارزشمند در راستای ارتقای ایمنی و آرامش شهروندان منطقه چهار است که با هزینه ای بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال برای تملک، احداث و تجهیز در محدوده میدان معلم احداث شده است.

شهردار منطقه چهار تبریز با اشاره به اهمیت موضوع بازآفرینی فضاهای شهری در سطح این منطقه تصریح کرد: نخستین و بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری، در ۱۰ بلوک ۱۴ طبقه و جمعا به تعداد ۱۴۰۰ واحد مسکونی در غرب تبریز اجرا می‌شود.

کد خبر 387075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.