از همجواری پایانه‌ها با منازل مسکونی جلوگیری شود

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه شهرداری اصفهان در حال احداث پایانه‌هایی همچون اندیشه و دارک است، لازم است به استانداردهای محیط زیستی توجه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیراحمد زندآور صبح امروز (یکشنبه) در نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مطابق ماده ۱۲ و ۱۳ قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا، احداث، توسعه، تغییر محل و جانمایی پایانه‌ها باید منوط به رعایت ضوابط و استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرداری اصفهان در حال احداث پایانه‌هایی همچون اندیشه و دارک است، لازم است به استانداردهای محیط زیستی توجه شود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید از همجواری پایانه‌ها با منازل مسکونی جلوگیری کرد، ادامه داد: با توجه به مجاورت برخی پایانه‌های درون شهری مانند باقوشخانه با واحدهای مسکونی و مدارس به دلایل آلودگی صوتی و آلودگی هوا موجب اعتراض مردم شده است که باید مشکلات این پایانه به طرق ممکن حل شود.

وی خاطرنشان کرد: مطابق داده‌های مرکز پاپش هوای اصفهان، خیابان کاوه یکی از آلوده ترین نقاط شهر است بنابراین لازم است برنامه‌های مناسبی در جهت کاهش آلودگی‌ها و معضلات پایانه کاوه تدوین شود.

کد خبر 387073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.