دولت ها برخاسته از مردم هستند

فرماندار شهرستان دهاقان گفت: در سخت ترین شرایط بین المللی، اقتصادی و فشارهای دشمنان قرار گرفته‌ایم.

علی اصغر قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، با بیان اینکه در هفته جاری ۲۱ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در شهرستان به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: میزان اعتبارات به مبلغ چهارده میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده که با مشارکت بخش خصوصی و تسهیلات بانکی تامین می شود.

وی با توجه به اینکه عمده طرح ها در بخش های عمرانی، بهبود عبور و مرور شهری و روستایی و راه سازی هستند، افزود: در بخش های کشاورزی و صنایع نیز، توسعه گلخانه‌ها، پرورش دام وطیور، و اقامتگاه بوم‌گردی به بهره برداری می رسند.

فرماندار شهرستان دهاقان، با اشاره به طرح های برق رسانی به روستاها، گفت: همه همت مسئولان برآگاه سازی واطلاع رسانی خدمات به شهروندان در این است که با وجود مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و فشارهای خصمانه دشمنان، کارها به جدیت انجام می شود و امید و نشاط به بهترین نحو ممکن به جامعه القاء می شود.

قاسمیان، افزود: برگزاری جشنواره تجلیل از کارمندان برتر ادارات به منظور ایجاد انگیزه کاری مطلوب تر، تجلیل از ایثارگران دولتی و میز خدمت پرسش و پاسخ مسئولان در نماز جمعه از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دولت انجام می شود.

وی دولت ها را برخاسته از مردم دانست و عنوان کرد: ما در سخت ترین شرایط بین المللی، اقتصادی و فشارهای دشمنان قرار گرفته‌ایم و تحریم های غیر قانونی نیز تاثیرات منفی زیادی بر کشور ما گذاشته، اما امروزه شاهد هستیم دو رویکرد اصلی دولت در شفافیت و اطلاع رسانی عجین است و مردم در جریان وضعیت عملکرد مناسب قرار می گیرند.

فرماندار شهرستان دهاقان از ساماندهی باغ های خورده مالکی در شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: توسعه باغ شهرها با مشارکت مالکان در دست اقدام است که یکی از محور های مهم اقتصاد به شمار می رود.

قاسمیان افزود: توسعه صنایع نسوز در ناحیه صنعتی علی آباد جمبزه نیز در دست اجرا است که فاز نخست آن تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

کد خبر 387069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.