فرصت مناسب استفاده از ظرفیت‌های مالی برای شرکت‌های دانش بنیان

مجمع عمومی سالیانه صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای مجمع برگزار شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی صندوق، به مانند هر سال با اجتماع نمایندگان مجمع صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، اعضای هیئت مدیره صندوق و حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان رییس، مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال گذشته در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل جلسه داد.

‎در ابتدای این جلسه، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزاری مجمع سالیانه را فرصتی برای بررسی عملکرد سازمان ها دانست و گفت: گزارشی که به طور سالانه در مجمع ارائه می شود، سبب می شود که مدیران با بازنگری در فعالیت ها و آمار و ارقام، نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی نموده و در سال های آتی برنامه ریزی مناسبی را برای پیشرفت مجموعه تهیه نمایند.

 محمد شریعتمداری اظهار کرد: تعاون به عنوان یکی از راه های اساسی پیشبرد اقتصاد کشور بر مبنای فعالیت های مشارکت جویانه است و به همین دلیل باید با تجمیع نظر صاحبنظران منشوری طراحی شود تا بر اساس آن،سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور افزایش یابد.

وی گفت: باید تعاون را به مخاطبان عام و خاص بهتر و بیشتر معرفی کنیم تا افراد از مزایای تعاون آگاهی پیدا کنند و در توسعه این بخش ایفای نقش کنند. چنانکه صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون با تهیه و بهره برداری از طرح تامین مالی خرد تضمین شده فرصتی را فراهم کرده تا علاوه بر تعاونی‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و صاحب اندیشه بتوانند از ظرفیت مالی موجود در جامعه بدون پیچیدگی های بانکی استفاده نمایند.

 شریعتمداری اظهار امیدواری کرد که با توجه به عملکرد و خدمات صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، این مجموعه به سازمانی توسعه ای و فراتر از بخش تعاون تبدیل شود.

در ادامه این نشست مهدی حسین نژاد، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، گزارشی از فعالیت های صندوق در سال ۱۳۹۷ را به حاضرین ارائه داد و پس از آن اعضای مجمع به بیان نکاتی در خصوص فعالیت های صندوق پرداختند.

‎در ادامه این مجمع، حسابرس مستقل و بازرس قانونی، گزارشی را جهت استماع اعضا، از نحوه عملکرد و صورت های مالی شامل سود و زیان و تراز نامه صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون بیان داشتند که نظر نهایی حسابرس بر عملکرد استاندارد صندوق و رشد صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال گذشته صحه گذاشت و وضعیت صورت‌های مالی صندوق، مطلوب اعلام شد.

کد خبر 387066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.