تقاطع غیر همسطح مهرآوران شهر یزد افتتاح می‌شود

شهردار یزد گفت: در هفته دولت تقاطع غیر همسطح مهرآوران شهر یزد افتتاح می‌شود.

به گزارش ایمنا، جمال‌الدین عزیزی بندرآبادی شهردار شهر یزد اظهار کرد: تقاطع غیر همسطح مهرآوران که به صورت آزمایشی آماده شده در هفته دولت به صورت رسمی به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: در راستای اجرایی شدن طرح "هر هفته یک طرح" تا کنون شش پروژه عملیاتی شامل افتتاح پل فیضیه، راه اندازی ایستگاه اتوبوس سه راه شحنه، کلنگ زنی سیل بند شماره چهار یزد و آغاز عملیات انتقال پسماند به شبکه فاضلاب انجام شده است.

عزیزی با اشاره به  برنامه‌های شهر جهانی یزد در هفته دولت، تصریح کرد: امسال جزء شهرهای یادگیرنده جهان زیر نظر یونسکو شده ایم که این مسئله فرصت مناسبی است تا یادگیری و یاد دادن را در شهر نهادینه و استاندارد کنیم و با هر چه بیشتر رعایت حقوق شهروندی بتوانیم یزد را بهتر به دنیا بشناسانیم.

شهردار یزد با اشاره به نزدیکی ایام ماه محرم گفت: با توجه به برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان در یزد که به عنوان تنها شهر شیعه دنیا که ثبت جهانی شده است و به خصوص برگزاری مراسم اختتامیه در میدان امیرچقماق از مردم می‌خواهیم تا در زمینه برگزاری بهتر این مراسم به خصوص در زمینه رعایت مسائل ترافیکی شهری همکاری‌های لازم را با شهرداری و راهنمایی رانندگی داشته باشند.

کد خبر 387062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.