زمینه برای سرمایه گذاری در منطقه ۱۴ فراهم شده است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با تحولات عمرانی که در منطقه ۱۴ اتفاق افتاده، زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا علیرضا نصراصفهانی امروز-شنبه-دوم شهریورماه ۹۸ در حاشیه آیین افتتاح خیابان منتظرالمهدی(عج) در منطقه ۱۴ اظهار کرد: شهرداری منطقه برای احداث خیابان منتظرالمهدی سنگ تمام گذاشته و در آینده ای نه چندان دور شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه خواهیم بود.

وی ادامه داد: خیابان منتظرالمهدی به طول ۳۵۰ متر و عرض ۲۴ متر است که افزون بر ۱۷ میلیارد تومان برای آزادسازی و احداث آن هزینه شده است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: امروز همزمان با افتتاح خیابان منتظرالمهدی کلنگ ایستگاه آتش نشانی منطقه ۱۴ نیز به زمین زده شد که برای احداث آن ۱۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه خط دو قطار شهری اصفهان از منطقه زینبیه آغاز و نویدبخش ارزش افزوده در این منطقه است.

نصراصفهانی با تأکید بر نگاه ویژه مدیریت شهری اصفهان به مناطق کمتر برخوردار شهر گفت: با تحولات عمرانی ایجاد شده در منطقه ۱۴، زمینه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شده است.

وی تصریح کرد: روزی نگران منطقه ۱۴ بودیم، اما امروز باتوجه به مسیری که برای پیشرفت و آبادانی آن طی می شود، این منطقه نیز گام به گام با مناطق دیگر حرکت می کند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: در تلاش هستیم منطقه ۱۴ همچون سایر مناطق، از تمام امکانات شهری بهره مند شود.

به گزارش ایمنا، خیابان منتظرالمهدی پس از پنج ماه از آغاز عملیات عمرانی و با صرف اعتبار ۱۶۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در اختیار شهروندان منطقه ۱۴ قرارگرفت.

عملیات عمرانی این خیابان در بهمن ماه سال ۹۷ آغاز شد و اکنون با گذشت پنج ماه از آغاز، این طرح عمرانی برای بهره مندی شهروندان به نقطه پایانی و بهره برداری رسید. 

طول خیابان منتظرالمهدی(عج)   ۳۰۰ و عرض آن ۲۴ متر است که ۱۶۰ میلیارد ریال برای آزادسازی، هفت میلیارد ریال برای اجرا، ۳۰۰ میلیون ریال برای ایجاد فضای سبز و ۵۰۰ میلیون ریال نیز صرف هزینه‌های ترافیکی آن شده است.

طول خیابان منتظرالمهدی ۳۰۰ و عرض آن ۲۴ متر است که
 در مجموع برای اجرای طرح احداث این خیابان  ۱۶۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

امروز همچنین کلنگ احداث ایستگاه آتش نشانی منطقه ۱۴ شهر اصفهان با زیربنای یک هزار و ۳۰۰ مترمربع و هزینه آزادسازی ۲۶ میلیارد ریال به زمین زده شد که برای انجام آزادسازی و اجرای این ایستگاه ۴۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

کد خبر 387031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.