هیاهویی از فعل و انفعالات آبادانی در مناطق محروم شهر

شهردار اصفهان گفت: امروز در مناطق محروم شهر، هیاهویی از فعل و انفعالات در راستای حرکت های عمرانی و آبادانی همچنین ایجاد رفاه عمومی برای مردم را شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز-شنبه-دوم شهریورماه ۹۸ در حاشیه آیین افتتاح خیابان منتظرالمهدی(عج) در منطقه ۱۴ اظهار کرد: شهرداری اصفهان به دنبال ایجاد شادی و نشاط اجتماعی در تمام نقاط شهر است.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۴ مرکز تحولات عمرانی و فرهنگی شهر اصفهان شده است، افزود: چندماه پیش کلنگ احداث خیابان منتظرالمهدی را به زمین زدیم و امروز می بینیم که این خیابان در فاصله زمانی کمی احداث و تقدیم شهروندان منطقه ۱۴ شده است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: مدیر منطقه ۱۴ تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با سرعت فضای خیابان را آماده و در اختیار شهروندان قرار دهد.

وی ادامه داد: امروز از چند پروژه عمرانی این منطقه و پیشرفت آن که کلنگ این پروژه ها چند ماه گذشته به زمین زده شده بود، بازدید کردیم که خوشبختانه پیشرفت قابل توجهی داشت البته یکی از نکاتی که بسیار اهمیت داشت و امروز با دیدن آن خرسند شدیم آسفالت کوچه های حصه بود.

نوروزی با اشاره به کلنگ زنی ایستگاه آتش نشانی در منطقه ۱۴ اظهار کرد: کلنگ زنی ایستگاه آتش نشانی یک اتفاق مهم در منطقه ۱۴ است که این حرکت ها ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در مناطق محروم شهر هیاهویی از فعل و انفعالات در راستای حرکت های عمرانی و آبادانی همچنین ایجاد رفاه عمومی برای مردم را شاهد هستیم.

به گزارش ایمنا، خیابان منتظرالمهدی پس از پنج ماه از آغاز عملیات عمرانی و با صرف اعتبار ۱۶۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در اختیار شهروندان منطقه ۱۴ قرارگرفت.
 عملیات عمرانی این خیابان در بهمن ماه سال ۹۷ آغاز شد و اکنون با گذشت پنج ماه از آغاز، این طرح عمرانی برای بهره مندی شهروندان به نقطه پایانی و بهره برداری رسید. 

طول خیابان منتظرالمهدی(عج)   ۳۰۰ و عرض آن ۲۴ متر است که ۱۶۰ میلیارد ریال برای آزادسازی، هفت میلیارد ریال برای اجرا، ۳۰۰ میلیون ریال برای ایجاد فضای سبز و ۵۰۰ میلیون ریال نیز صرف هزینه‌های ترافیکی آن شده است.

طول خیابان منتظرالمهدی ۳۰۰ و عرض آن ۲۴ متر است که
 در مجموع برای اجرای طرح احداث این خیابان  ۱۶۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

امروز همچنین کلنگ احداث ایستگاه آتش نشانی منطقه ۱۴ شهر اصفهان با زیربنای یک هزار و ۳۰۰ مترمربع و هزینه آزادسازی ۲۶ میلیارد ریال به زمین زده شد که برای انجام آزادسازی و اجرای این ایستگاه ۴۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

کد خبر 387024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.