برنامه هایی شاد و کودکانه برای توسعه فرهنگ شهروندی

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برنامه هایی که همزمان با سی و دومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در گذر چهارباغ برگزار می شوند را تشریح کرد.

احمد رضایی درگفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص برنامه های جنبی که در محور چهارباغ توسط اداره توسعه شهروندی برگزار می شود، اظهار کرد: به مناسبت برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور از خیابان شیخ بهایی تا پردیس سینمایی چهارباغ یک استیج بزرگ و چهار استیج کوچک برای اجرای برنامه قرار داده ایم.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، ادامه داد: سی کارگاه خلاق و نمایشگاه نیز با موضوعات شهروندی چون ترافیک، پسماند، محیط زیست و... برگزار شده است.

وی با اشاره به همکاری ۱۲ سازمان مردم نهاد در برگزاری این رویداد، افزود: هر روز ساعت ۱۸ تا ۲۰ سازمان های مردم نهاد برنامه برگزار می کنند و از ساعت ۲۱ نیز برنامه هایی شاد و کودکانه برگزار می شود.

رضایی در خصوص دوهفته نامه شهروندی کودکان که برای نخستین بار به چاپ رسید، گفت: "ترانه های شهر" عنوان دو هفته نامه ای است که با موضوعات شهری برای کودکان منتشر می شود و نخستین شماره آن همزمان با سی و دومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان منتشر شد.

کد خبر 387014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.