و ناگهان پراید، پرادو شد/ بوی شعر در بوشهر

پانصد و شصت و چهارمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و هفتمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان"منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "بوی شعر استارت قهرمانی در بوشهر" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به دیدار امروز تیم های سپاهان و شاهین بوشهر اشاره دارد.

"امروز در باغ تجربه منتظر شما هستیم" دیگر عنوان این رسانه است که خبر پخش مستقیم دیدار تیم های سپاهان و شاهین بوشهر را در ویژه برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" می دهد.

"اینجا هوا خیلی گرمه و سپاهان برای سه جام آماده مبارزه است" عناوین پایانی این رسانه الکترونیک است که به نقل از کومان بازیکن و قاسم زاغی نژاد مربی سپاهان مطرح شده است.


"و ناگهان پراید، پرادو شد!" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به بررسی دیدار تیم های ذوب آهن و سایپا پرداخته که در آن ذوب آهن علی رغم برتری ابتدایی با دو گل در نهایت با نتیجه سه بر دو این دیدار را به سایپا واگذار کرد و نارنجی پوشان از خود یک کامبک بی نظیر را در ورزشگاه فولادشهر به یادگار گذاشتند.

"بدرود سعید، سلام جواد" دیگر عنوان این رسانه است که اشاره به تغییرات مدیریتی در ذوب آهن و برکناری سعید آذری و جانشینی جواد محمدی دارد.

"این طوری نتیجه نمی گیریم" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک می باشد که به نقل از قاسم حدادی فر بیان شده است.کاپیتان ذوب آهن ضمن ناراحتی از برخورد هواداران در انتهای بازی با سایپا اظهار کرد: هواداران ما باید سعه صدر بیشتری داشته باشند تا ما در ادامه بتوانیم این شکست را جبران کنیم.

"صادقی مقصر نبود من بی تجربگی کردم" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است که در گفتگو با علیرضا چراغعلی مطرح شده است که وی مقصر اصلی باخت ذوب آهن را بی تجربگی در اخراج خودش از زمین عنوان می کند.

کد خبر 387009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.