ایجاد نمایشگاه دائمی سفال و صنایع‌دستی در شهرضا

شهرضا_شهردار شهرضا گفت: مکاتبات اداری برای انتقال مالکیت ۱۰ هکتار از زمین‌های مجاور پارک آبشار به شهرداری برای راه‌اندازی نمایشگاه دائمی سفال و صنایع دستی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حبیب قاسمی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه چلچراغ در این شهر، اظهار کرد: ارایه آثار هنری متعدد در این نمایشگاه از سوی هنرمندان شهرضایی، ضرورت ایجاد نمایشگاه دائمی را دوچندان کرده است.

وی با بیان اینکه پیشینه درخشان هنری و وجود هنرمندانی از رشته‌های مختلف هنری در شهرضا نشان‌دهنده جایگاه والای این شهر در میان سایر شهرهای استان است، خاطرنشان کرد: مکاتبات اداری برای انتقال مالکیت ۱۰ هکتار از زمین‌های مجاور پارک آبشار به شهرداری برای راه‌اندازی نمایشگاه دائمی سفال و صنایع دستی انجام شده است.

شهردار شهرضا با بیان اینکه شهرداری از هیچ تلاشی برای ایجاد نمایشگاه دائمی در این شهر کوتاهی نمی‌کند، تأکید کرد: تحقق این هدف نیازمند همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی است.

قاسمی با اشاره به توقف عملیات ساختماننی ساختمان‌های بدون مجوز در این شهر، یادآور شد: بر اساس قانون هر ساخت و سازی در محدوده و حریم شهر باید با مجوز شهرداری انجام شود و مأموران شهرداری موظف هستند، عملیات ساختمانی سازه‌های فاقد مجوز را متوقف کنند.

وی گفت: تصمیماتی که درباره ساخت و ساز در شهر گرفته شده مبتنی بر طرح جامع شهری بوده است، اما شهرداری به دنبال اصلاح این طرح از مبادی قانونی و کمیسیون‌های ذیصلاح است.

کد خبر 386985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.