کریمی: سایپا برای قهرمانی می‌جنگد

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: نیلوفر اردلان درگذشته کاپیتان تیم ملی و بین بهترین بازیکن‌های ایران بوده است، به نظرم وقتی این افراد مربی می‌شوند به بازیکنان اهمیت بیشتری می‌دهند و می‌دانند باید چه برخوردی با شاگردانشان داشته باشند.

فرشته کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازی با نامی نو، اظهار کرد: بازی خوبی بود، به دلیل تاخیری که در بازی به وجود آمد نیمه اول کیفیت خوبی نداشت و در حد لیگ برتر نبود، اما نیمه دوم شرایط بهتر شد و توانستیم نتیجه بازی را بگیریم.

وی با بیان اینکه بیشتر تیم‌ها برای قهرمانی بازی می‌کنند، تصریح کرد: تیم سایپا از این قاعده جدا نیست، می‌خواهیم بازی ها را ببریم و حداقل امتیاز را بگیریم تا در آینده بهترین رتبه را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا در خصوص سرمربی این تیم، خاطرنشان کرد: نیلوفر اردلان در گذشته کاپیتان تیم ملی و جزء بهترین بازیکن‌های ایران بوده است، به نظرم وقتی این افراد مربی می‌شوند به بازیکنان اهمیت بیشتری می‌دهند و می‌دانند باید چه برخوردی با شاگردانشان داشته باشند. افرادی مثل اردلان زیاد هستند که باید به آن‌ها بها داده شود، سایپا تیمی است که برای اولین بار به اردلان میدان داد تا سکان هدایت تیم را بر عهده بگیرد. خوشبختانه تا اینجای کار نتایج خوبی کسب کردیم.

کریمی با اشاره به اینکه همیشه باید به داورها احترام بگذاریم، تأکید کرد:  قبول کردیم که داورها قاضی بازی هستند، در زمین به آن‌ها اعتراض می‌کنیم که امیدوارم از دست ما ناراحت نشوند چرا که تحت‌ فشار هستیم. داوران خوب بین‌المللی داریم که امیدوارم تعدادشان بیشتر شود و باعث افتخار کشورمان باشند.

کد خبر 386979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.