ثبت بیش از ۲۰۰ لایه اطلاعاتی از ترافیک شهری کرج

شهردار کرج گفت: در مدت چهارماه بیش از ۲۰۰ لایه اطلاعاتی مربوط به ترافیک از معابر اصلی شهر برداشت شده است.

به گزارش ایمنا، علی‌اصغر کمالی‌زاده با بیان اینکه لایه ترافیکی بیش از ۸۰ معبر اصلی شهر کرج جمع آوری شده است، اظهار کرد: عملیات به‌روزرسانی اطلاعات لایه ترافیک شهر کرج انجام شده است.

وی با بیان اینکه در مدت چهار ماه بیش از ۲۰۰ لایه اطلاعاتی مربوط به ترافیک از  معابر اصلی شهر برداشت شده است، تصریح کرد: این اطلاعات بعد از راستی‌آزمایی در نرم افزار GIS وارد و ثبت شده است.

شهردار کرج ادامه داد: به منظور یکپارچه‌سازی و بهره‌برداری بیشتر از این اطلاعات، لایه‌های برداشت شده بر روی نقشه پایه موجود در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات پیاده‌سازی شده است.

کمالی‌زاده گفت: برای حفظ پایداری اطلاعات و روزآمدی آن‌ها، فرم‌های استانداردی با هدف ثبت تغییرات داده‌های ترافیکی به مدیران مناطق و سازمان‌های مربوطه داده شده است.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری کرج و پارک علم و فناوری البرز خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه گامی موثر در زمینه همکاری‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی و پژوهشی برای حمایت از فناوران و صاحبان ایده است.

شهردار کرج با بیان اینکه این تفاهم نامه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شهرداری به ویژه نسبت به کسب و کارهای دانش‌بنیان و استفاده از یافته‌های علمی در مدیریت شهری منعقد شده است، افزود: مدیران و مسئولان شهری رابطِ بین علم و عمل و پژوهش و سیاست محسوب می‌شوند به طوریکه نظام‌های مدیریتی شهری بر اساس برنامه‌ریزی و آینده‌نگری و شناخت چالش‌های پیش رو شکل می‌گیرند؛ بنابراین مدیران شهری با درک این ضرورت‌ها باید شهر را به‌صورت علمی اداره کنند تا زمینه تبدیل تحقیقات به سیاست‌گذاری را فراهم آورند.

کد خبر 386969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.