به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماسهای واصل شده در پنج ماه گذشته ۶۲ هزار و ۱۴۳ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۸ درصد، هفت هزار و ۲۷۷ مورد تماس معاونت عمران معادل ۵.۵ درصد و یک هزار و ۸۷۷ مورد نیز ترافیکی شامل یک و نیم درصد از مجموع کل پیامها است؛ سایر پیامها نیز به سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری ارجاع شد.
این گزارش حاکی است، ۱۸ هزار و ۳۶۶ مورد از تماسهای شهروندان در مدت مذکور مربوط به رفع خطر درختان در حال سقوط، رفع آلودگی، ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۹۱ درصدی تماسگیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، ۸۹ هزار و ۴۸ تماس با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در پنج ماه گذشته ۵۴ هزار و ۲۳۴ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اماکن تفریحی، حمل و نقل عمومی، برنامههای فرهنگی، عوارض و شماره تلفن شهرداری های مناطق ۱۵ گانه را به شهروندان ارائه کردند.
به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.
نظر شما