پیش بینی باران یک هفته‌ای در ۱۰ استان/ کاهش ۶ درجه‌ای دما در شهرها

سازمان هواشناسی از بارش باران و رعد و برق در هفته جاری برای ۱۰ استان خبر داد و اعلام کرد در برخی استان‌ها هوا تا شش درجه خنک‌ می‌شود.

به گزارش ایمنا، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری در ساعات بعدازظهر امروز در برخی مناطق استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، برخی نقاط بوشهر، برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب فارس افزایش ابر، رگباران باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

فردا در برخی مناطق استان‌های هرمزگان، جنوب فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و همچنین دامنه‌های شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده روی می‌دهد.

دوشنبه در شرق هرمگزان و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. طی هفته جاری در برخی مناطق شمال غرب رشد ابر به خصوص در ساعات بعدازظهر وجود دارد. از اواخر وقت دوشنبه ۴ شهریور با نفوذ جریانات شمالی، بارش پراکنده و خفیف تا آخر هفته در برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر و استان اردبیل پیش بینی شده است. سازمان هواشناسی اعلام کرده برای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان تا آخر هفته روند خنک شدن هوا بین چهار تا شش درجه صورت می‌گیرد.

همچنین تا آخر هفته پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک است.

کد خبر 386962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.