تور رالی پاریس _ اصفهان به مقصد رسید

تور رالی موتورسواری پاریس - اصفهان که با هدف طبیعت‌گردی و بازدید از امکان تاریخی و باستانی از طریق مرز بازرگان وارد کشور شده بود روز گذشته پس از گذشتن از شهر های مختلف به مقصد خود رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تور رالی موتورسواری پاریس - اصفهان با هدف طبیعت‌گردی و بازدید از امکان تاریخی و باستانی سفر خود را از مبدا، پاریس آغاز کرد و روز گذشته این سفر در مقصد، اصفهان به پایان رسید و امروز این مسافران خوش ذوق فرانسوی پس از اصفهان گردی به دیار خود بازمی گردند.

فریدون الهیاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص این هیئت موتور سوار اظهار کرد: رالی پاریس _ اصفهان هیئتی موتور سوار بودند که از سمت آدربایجان غربی وارد کشور شدند و مورد استقبال رسمی نیز قرار گرفتند و پس از آن  به بیشتر استان های کشور سفر کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان با اشاره به حضور این هئیت در شهر کاشان گفت: پس از بازدید از کاشان به شیراز رفته و اکنون در ایستگاه آخر خود یعنی اصفهان رسیده اند و امروز موتورهای آن ها بارگیری می شود و این فرصت خوبی برای آن ها است که در شهر اصفهان به گردش بپردازند و با آثار تاریخی آن آشنا شوند.

وی برگزاری چنین رالی را در معرفی گردشگری اصفهان موثر دانست و گفت: این رویداد با عنوان رالی پاریس اصفهان بار تبلیغات مثبتی برای شهر دارد همچنین هر کدام از افرادی که در این هیئت حضور داشتند یک مبلغ برای معرفی شهر اصفهان و کشور ایران هستند و می توانند گردشگران بسیاری را به کشور جذب کنند.

کد خبر 386957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.