شهیدان رجایی و باهنر، اسوه خدمت‌رسانی صادقانه

نوک‌آباد_شهردار نوک‌آباد در صفحه اینستاگرام این شهرداری نوشت:هفته اول شهریور ماه، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت نامگذاری شده است؛ تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی‌ادعا، سیره، منش و روش آنان بود.

به گزارش ایمنا، محمدانور هاشم‌زهی در پست اینستاگرامی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهریور، یادآور پرواز دو یار دیرینه امام(ره)، دو پرستوی سبک بال، دو معلم اخلاق و انسانیت و معرفت و خلوص و آغاز هفته دولت.

هفته اول شهریور ماه، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت نامگذاری شده است؛ تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی‌ادعا، سیره، منش و روش آنان بود.

شهیدان رجایی و باهنر نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم‌اند، بی‌شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی و دولت این دو شهید ،می‌تواند الگوی خدمتگزاران مردم باشدتا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان ،تأسی نمایند.

و اما هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و همدلی و همزبانی را به منصه ظهور رسانده و با تدبیر زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور ، در حیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترده شدن روحیه امید در دل تمامی ایرانیان را فراهم آورند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهر نوک آباد و مجموعه شهرداری نوک آباد تبریک عرض نموده و موفقیت دولت تدبیر و امید را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 386953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.