۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
مکتب موسیقی قزوین کشوری شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مکتب موسیقی قزوین و نام هنرمندان بزرگی نظیر جناب خان قزوینی، اقبال و عارف قزوینی به دلیل بی مهری و کارهای کم فرهنگی مغفول مانده است، که امیدواریم به همت مسئولان انجمن موسیقی شاهد احیای این مکتب در سطح کشور باشیم

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدیه قافله باشی شامگاه جمعه در شب نشست موسیقی و هنر که در کاخ موزه چهلستون قزوین برپا شد، اظهار کرد: هفته فرهنگی قزوین با برنامه شب نشست موسیقی و هنر که رویکرد آن «مکتب موسیقی قزوین در عهد صفوی» آغاز شده است.

وی افزود: حضور شهروندان قزوینی در این برنامه و توجه آنان به موسیقی اصیل و سنتی ایران در روزهایی که موسیقی‌های عجیب و گوش خراش فراوانی زیادی پیدا کرده، قابل تقدیر است.

قافله باشی تصریح کرد: مکتب موسیقی قزوین و نام هنرمندان بزرگی نظیر جناب خان قزوینی، اقبال و عارف قزوینی به دلیل بی مهری و کارهای کم فرهنگی مغفول مانده است، که امیدواریم به همت مسئولان انجمن موسیقی شاهد احیای این مکتب در سطح کشور باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های انجمن های تخصصی یکی از سیاست های شورای پنجم شهر قزوین است و این شب نشست حاصل این سیاست است.

کد خبر 386947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.