جدال شش امتیازی برای تیم‌های شش امتیازی

در یکی از حساس ترین بازی های هفته سوم لیگ جزیره، تیم های لیورپول و آرسنال به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های لیگ جزیره از روز گذشته _ ۱ شهریورماه _  با دیدار تیم‌های استون ویلا و اورتون  وارد هفته سوم خود شد و امروز هم با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود. تیم‌های فوتبال لیورپول و آرسنال در مهم‌ترین بازی هفته امشب از ساعت ۲۱ به وقت تهران مقابل هم قرار می گیرند. 

شاگردان کلوپ شروع مقتدارنه‌ای در لیگ انگلیس داشتند و توانستند در دو  بازی  ابتدا فصل به ۲ پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند و با ۶ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ جزیره باشند، البته شاگردان "اونای امری" هم در آرسنال دقیقا چنین وضعیتی دارند و در ۲ بازی گذشته شان ۲ برد را تجربه کرده اند. 

لیورپولی ها با تفاضل گل بهتر نسبت به آرسنال در صدر جدول قرار دارند. بدون تردید نتیجه تساوی این بازی می‌تواند برای دیگر تیم‌های مدعی خوشحال کننده باشد، اما در صورتی که این بازی با برد یکی از طرفین به پایان برسد، می‌تواند آن تیم را به تنهایی صدرنشین کند.  

آلیسون، کیتا و کلاین مصدومان لیورپول و در آن سمت، ژاکا، بیرین، ترینی و ماوروپنونز هم غایبان توپچی‌ها در این بازی حساس مهم هستند.

در ۵ بازی آخر این دو تیم در لیگ برتر فوتبال انگلیس، لیورپولی ها مقابل توپچی ها شکست نخورده اند. آن ها ۳ برد و ۲ مساوی کسب کرده و امشب هم امیدوارند در آنفیلد به این روند ادامه دهند. 

دیگر بازی مهم  امشب هم بازی تیم‌های چلسی و نوریچ است، شاگردان لمپارد در دو بازی قبلی خود به یک باخت و یک تساوی دست یافتند و شرایط خوبی ندارند، سرمربی تازه کار آبی پوشان لندن برای تثبیت جایگاهش روی نیمکت این تیم و بهبود شرایطش در جدول به پیروزی در این بازی خارج از خانه نیاز مبرمی دارد.

برنامه‌ی سایر بازی های این هفته لیگ برتر فوتبال انگلستان به شرح زیر است:

شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸

نوریچ-چلسی ۱۶:۰۰
شفیلد یونایتد-لسترسیتی ۱۸:۳۰
واتفورد-وستهام ۱۸:۳۰
ولورهمپتون-برنلی ۱۸:۳۰
برایتون-ساوتهمپتون ۱۸:۳۰
منچستریونایتد-کریستال پالاس ۱۸:۳۰
لیورپول-آرسنال۲۱:۰۰

یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸

بورنموث-منچسترسیتی ۱۷:۳۰

تاتنهام-نیوکسل ۲۰:۰۰

کد خبر 386938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.