مزروعی: به دنبال ارتباطی قوی با مردم هستیم

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته مدیریت شهری نتواسته است ارتباط قوی با مردم برقرار کند اما ما به دنبال رفع این نواقص هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها حال و هوای هر گوشه از چهارباغ گویای نشاط اجتماعی است دارد که سی و دومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان برای شهر دوستدار کودک به ارمغان آورده است.

یک طرف عده‌ای نقاشی می‌کشند، یک طرف بازی می‌کنند و طرف دیگر کاردستی می‌سازند؛ همه و همه تلاش می‌کنند تا لحظه‌ای گل لبخند بر لبان کودکان نقش ببندد.

رهگذران هم از این فضای لذت بخش بی نصیب نمی ماندند. همهمه و حضور مردم شناسنامه دیگری را برای گذر چهارباغ رقم زده است.

خبرنگاران نوجوان جشنواره که عصرگاه به دیدار چهارباغ آمده‌اند؛ سخنگوی شورای شهر را نیز در میان مردم می‌بینند و از او درباره جشنواره می‌پرسند.

مهدی مزروعی می‌گوید: من به تناسب وقتم بخش‌های مختلف جشنواره مثل فیلم‌ها، برنامه‌های جنبی و تماشاخانه سیار را دنبال کردم و الان نیز با هم در چهارباغ شاهد اتفاقات خیلی خوبی هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش در جمع خبرنگاران نوجوان جشنواره که "چرا مردم هنوز چندان با جشنواره فیلم کودک و نوجوان آشنا نیستند" اظهار کرد : این نقصی که شما بیان می‌کنید درست بوده و به همه برنامه‌های ما وارد است؛ ما به غیر از جشنواره در طول سال، برنامه های مختلفی در شهر داریم و متاسفانه در سال های گذشته مدیریت شهری نتواسته است ارتباط قوی با مردم برقرار کند.

سخنگوی شورای شهر اصفهان ادامه داد: ما به دنبال رفع این نواقص هستیم و اقداماتی هم در همین راستا انجام شد مثلا تبلیغات برنامه‌ها به صفحه‌های پرمخاطب فضای مجازی سپرده شد.

وی افزود: تا جایی که من دیدم بنا به ظرفیت تبلیغات، استقبال مردم از جشنواره خوب و مورد قبول بوده است.

زهرا اکبریان، خبرنگار نوجوان سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان

کد خبر 386937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.