سرعت‌گیرهای شهر ساوه جمع‌آوری می‌شود

ساوه_شهردار ساوه از جمع‌آوری همه سرعت‌گیرها در این شهر خبر داد و گفت: وجود این موانع و سرعت‌گیرها در زمان بحران و بروز حوادث تأثیر منفی زیادی بر سرعت عمل خودروهای آتش‌نشانی و امدادی دارد.

به گزارش ایمنا، سیدمهدی حسینی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران شهرداری تا کنون با وجود مشکلات مالی از اجرای اصول پیشگیرانه غافل نشده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه جمعیت شهر ساوه به حدود ۲۳۳ هزار نفر رسیده و بر اساس استاندارد باید به ازای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه آتش‌نشانی تاسیس شود، مدیریت شهری ساوه اقدام به احداث چهارمین ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک علوی کرده که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش منابع مالی شهرداری در نتیجه اجرای قانون تجمیع مالیات بر ارزش افزوده، لازم است اعتبارات استانی برای پیشگیری از بروز بحران در مناطق حاشیه و نوسازی تجهیزات و ماشین‌آلات آتش‌نشانی اختصاص داده شود، زیرا عمر ماشین‌آلات آتش‌نشانی شهرداری به بالای ۱۵ سال رسیده است.

شهردار ساوه تصریح کرد: شهرداری در سال گذشته با استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای اجرای طرح بازآفرینی شهری حدود ۵۵ کیلومتر از زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت کند که نقش مهمی را در کاهش خسارات ناشی از سیل بهاری داشت. 

وی با بیان اینکه شهرداری ساوه ضمن شناسایی نقاط آسیب‌پذیر شهر به لحاظ استحکام ساختمان‌ها، همه تلاش خود را برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: این شهر خطرپذیری زیادی در وقوع سیل، گرمای هوا، سرما و یخ‌زدگی و زلزله دارد و لازم است تا با ارایه آموزش‌های لازم در جهت پیشگیری از بروز و کاهش آسیب‌های ناشی از آن‌ها تلاش کنیم.

شهردار ساوه از جمع‌آوری همه سرعت‌گیرها در این شهر خبر داد و تصریح کرد: وجود این موانع و سرعت‌گیرها در زمان بحران و بروز حوادث تأثیر منفی زیادی بر سرعت عمل خودروهای آتش‌نشانی و امدادی دارد.

کد خبر 386925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.