بهره‌برداری از ۶۰۰ واحد شغلی در مجتمع‌های ساماندهی مشاغل

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: تا اواخر شهریور ماه ۶۰۰ واحد شغلی در مجموعه ساماندهی مشاغل فجر طبرسی و مجموعه سامان اوج بهره برداری می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهدی یعقوبی اظهار کرد: ساماندهی مشاغل شهری توسط شهرداری مشهد از سال ۸۳ تا اواخر سال ۹۷ صورت گرفته است و تاکنون ۱۴۰۰ واحد شغلی ساماندهی شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر این، ۱۰ مجموعه دیگر با تنوع خدمات و فعالیت‌ها مثل مشاغل صنوف خودرویی، صنایع مبلمان، فلزتراشان و حتی پرنده فروشان نیز در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: حدود ۴۰۰۰ واحد صنفی به این مجموعه ها انتقال داده خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام شده و مطالعاتی که در مجموعه شهرداری انجام شده، شرایط بهتری را برای ساماندهی مشاغل فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، شهر را به چهار حوزه تقسیم کرده‌ایم، گفت: قرار است در هر حوزه کارگزار به ‌طور ویژه مطالعات و اقدامات لازم را انجام دهد و امیدواریم در یکی دو سال اخیر بتوانیم شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

یعقوبی با اشاره به کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی در این مراکز و مشکل دسترسی شهروندان به این مجموعه‌ها نیز خاطرنشان کرد: در گذشته مشکلات زیادی در این حوزه وجود داشت، اما کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی در حال حاضر اجرا شده است، همچنین مقرر شده مشکل راه‌های دسترسی هم توسط شهرداری منطقه دو مشهد انجام شود.

وی با اشاره به گازرسانی به مجموعه های ساماندهی مشاغل شهری نیز گفت: جلسات و رایزنی‌هایی با شرکت‌های خدماتی خواهیم داشت تا توفیقاتی در این خصوص حاصل شود چراکه برای ایجاد رونق بیشتر در این مجموعه‌ها نیاز به همکاری تمامی سازمان ها و ادارات مربوطه است.

کد خبر 386924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.