هفته دولت، فرصتی برای بزرگداشت خادمان مردم

ساری_سرپرست شهرداری و رییس شورای اسلامی ساری در پیامی در صفحه اینستاگرام این شهرداری نوشتند: بزرگداشت هفته دولت، پاسداشت خدمات ماندگار خادمینی است که شیفته خدمت رسانی بوده‌اند و چه زیبا می‌توان شهیدان گرانقدر محمدعلی رجائی و محمدجواد باهنر را مصداق عینی خدمتگزاران به مردم دانست.

به گزارش ایمنا، متن پیام اینستاگرامی عبدالحمید فرزانه و سیدمسعود مدینه به مناسبت هفته دولت چنین است:

"هوالحکیم"

هفته اول شهریور ماه، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت نامگذاری شده است؛ تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاریِ بی‌ادعا، سیره، منش و روش آنان بود.

بزرگداشت هفته دولت، پاسداشت خدمات ماندگار خادمینی است که شیفته خدمت رسانی بوده اند و چه زیبا می توان شهیدان گرانقدر محمدعلی رجائی و محمدجواد باهنر را مصداق عینی خدمتگزاران به مردم دانست.

و اما هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر، افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و همدلی و همزبانی را به منصه ظهور رسانده و با تدبیر زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در حیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترده شدن روحیه امید در دل تمامی ایرانیان را فراهم آورند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به همه دولت مردان خصوصاً کارکنان شریف دولت تبریک عرض نموده و موفقیت همگان در راستای تحقق آرمانهای بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم .

سیدمسعود مدینه عبدالحمید فرزانه

کد خبر 386918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.