"بازیوو" دنیایی فانتزی برای کودکان

کارگردان فیلم بازیوو گفت: با توجه به مشکلات جامعه تلاش کردیم محیطی شاد را برای دقایقی در سینما ایجاد کنیم تا به نوعی به مخاطب کودک خود آرامش روحی منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشست خبری فیلم "بازیوو" با حضور عوامل این فیلم شامگاه روز گذشته _یکم شهریور ماه_ برگزار شد. در ابتدای این نشست میثم معراجی تهیه کننده اجرایی این فیلم با بیان اینکه به احترام مردم اصفهان و جشنواره کودک با آمادگی ۷۰ درصدی این فیلم در جشنواره حضور دارد، اظهار کرد: بسیاری از طرح ها ها نیمه اجرا شده بود اما بر این باور بودیم که باید این فیلم های شاد در جشنواره حضور داشته باشند.

وی افزود: سینما یکی از سخت ترین کار های گروهی است و این فیلم تنها با همدلی عوامل و بازیگرها ساخته شد و خوشحالم که باعث شادی کودکان در سینما شد.

در ادامه امیرحسین قهرایی کارگردان فیلم "بازیوو" اظهار کرد: برای ساخت فیلم به دنبال یک فیلمنامه قوی بودم و با فیلمنامه خورشیدی آشنا شدم که روایت آن بسیار جالب و مورد علاقه کودکان بود.

وی با اشاره به ریتم تند فیلم افزود: سعی شد ریتم نسبتا سریعی را دنبال کند تا باعث خستگی کودکان نشود. نسخه نهایی به جشنواره نرسید در این نسخه صداها و موزیک ها کامل نیستند و کمی در ریتم فیلم تاثیر گذاشته است.

قهرایی با بیان اینکه این فیلم مناسب کودکان هفت سال تا نوجوانان ۱۵ سال است، گفت: با توجه به مشکلات جامعه تلاش کردیم محیطی شاد را برای دقایقی در سینما ایجاد کنیم تا به نوعی به مخاطب کودک خود آرامش روحی منتقل کنیم همچنین تلاش کردیم با فراهم کردن محیطی شاد حس اعتماد به نفس را به مخاطب خود انتقال دهیم.

همچنین سلمان خورشیدی، نویسنده فیلم "بازیوو" در این نشست با بیان اینکه تلاشمان در این فیلم رقم زدن یک اتفاق متفاوت در سینمای کودک بود، گفت: ایده اولیه این فیلم وارد کردن فانتزی به فیلمنامه بود به نوعی تلاش کردیم وارد دنیای تخیلی شویم و هدف فیلم وارد شدن به دنیای بازی بود.

وی ادامه داد: بچه ها با دنیای بازی به خوبی آشنا هستند بنابر این تلاش کردیم این دنیا را به گونه ای دیگر طراحی کنیم.

نویسنده فیلم افزود: این فیلم یک سبک فانتزی دارد و در آن دنیای دیجیتال با دنیای رئال در تعامل هستند و تلاش کردیم که فیلم را بر محور خانواده جلو ببریم.

کد خبر 386894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.