داوران ۱۰ امتیاز از تیم ما گرفتند

سرمربی تیم هایپر شاهین شهر گفت: من از ناظران و مسئولان خواهشمندم که به تیم ما توجه بیشتر شود و به عنوان یک تیم بی بضاعت و شهرستانی نگاه نکنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید رستمی پس از تساوی تیمش مقابل آذرخش بندر عباس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: افرادی که بازی را تماشا کردن به تیم ما حق می‌دهند چراکه امروز می توانستیم با اختلاف زیاد تیم آذرخش را شکست دهیم.

وی افزود: تیم ما تمام تلاش خود را برای خلق موقعیت انجام داد، اما نتوانستیم دروازه تیم آذرخش را باز کنیم، این مساوی اصلا برای تیم ما خوب نیست و بازیکنان تیم بسیار بهتر بازی کردند، با این حال به تیم آذرخش خسته نباشید، می‌گوییم.

سرمربی تیم هایپر شاهین شهر با اشاره به داوری بازی، گفت: تا به حال همه تیم های اصفهان در مرکز این استان قرار داشته است و هایپر نخستین تیمی است که در حاشیه استان اصفهان قرار دارد، من از ناظران و مسئولان خواهشمندم که به تیم هایپر توجه بیشتری کنند و به عنوان یک تیم بی بضاعت و شهرستانی نگاه نکنند. از نظر من داوران در این لیگ ۱۰ امتیاز از تیم ما گرفتند و نمونه های آن در این بازی و بازی قبل قابل مشاهده بود.

رستمی اضافه کرد: من سعی دارم تیم هایپر و هدایت تیم را بهتر کنم و این بازی برای تیم ما یک حسرت شد و تیم آذرخش با خوش شانسی از اصفهان رفت.

کد خبر 386880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.