دولتمردان باید برای تحقق برنامه‌ها با جدیت عمل کنند

مبارکه- امام جمعه مبارکه گفت: دولتمردان باید برای تحقق برنامه‌ها با جدیت عمل کنند چون از ویژگی های مهم دولت اسلامی در تراز جهانی  است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته مبارکه افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای شناخت بیشتر به سیره انقلابی شهیدان رجایی و باهنر و الگوگیری از آنها در خدمت بیشتر و بهتر به مردم و جامعه اسلامی است.

وی گفت: مدیران اجرایی در هر موقعیتی در حال خدمت رسانی به مردم هستند باید بیش از گذشته قدر لحظه با مردم بودن و خدمتگزاری به آنها را بدانند که کاری بسیار ارزشمند و دارای برکت است.

امام جمعه مبارکه ادامه داد: همکاری مردم با مسئولان در تحقق اهداف دولت و نظام اسلامی بسیار موثر است و باید همواره برای اجرایی شدن آن دارای طرح و برنامه های مدون بود.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم و رسیدگی به مطالبات آنها یک وظیفه مهم و اساسی است که مدیران اجرایی باید همواره با تمام افتخار در راستای تحقق آن تلاش کنند.

امام جمعه مبارکه تصریح کرد: پاکدستی و ساده زیستی، حفظ بیت المال، اهتمام به حفظ ارزش های انقلاب اسلامی به ویژه حجاب، عمل به قانون اساسی و توجه ویژه به محرومان که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند از دیگر ویژگی های نظام اسلامی است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سخنان اخیر رهبری در دیدار با دولتمردان تصریح کرد: مدیران و مسئولان نظام و دولت اسلامی در هر مقام و جایگاهی که هستند باید قدر این فرصت به دست آمده را بدانند و شبانه روز و بی وقفه برای خدا و خلق خدا تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ امروز دو موضوع مهم و تاثیرگذار در کشور است، افزود: دولتمردان مساله گرانی و تورم را کنترل کنند چرا که این مساله مشکل اصلی بسیاری از اقشار جامعه است.

امام جمعه مبارکه تصریح کرد: مردم نیز باید نسبت به استفاده و حمایت از تولید داخلی تعصب داشته باشند.

کد خبر 386859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.