پزشکان باید به رسالت قانون خود عمل کنند

چادگان- امام جمعه چادگان گفت: پزشکان باید رسالت پزشکی خود بر منفعت مادی و مالی مقدم بدانند و به حریم خصوصی بیمار احترام بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با دولتمردان دو سال باقیمانده عمر دولت یازدهم را چراغ راه هدایت دولت قرار داد تا بتوانند مشکلات کشور و رسیدگی به وضع معیشت مردم را جبران کنند.

وی گفت: هر هفته برای رفع مشکلات و معضلات معیشتی مردم به ویژه تأمین آب شرب مردم و آبرسانی به مناطق محروم شهرستان که از مطالبات به حق مردم است از تربیون نماز جمعه سخن به میان می‌آوریم.

امام جمعه چادگان با اشاره به روز پزشک، گفت: تأمین بهداشت و درمان یکی از مطالبات مهم مردم است چرا که همیشه مورد نیاز انسان بوده، باید پزشکان مورد اعتماد خدمتگزاری به مردم باشند تا کار درمان را به خوبی انجام دهند.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان مربوط به مردم و بخشی از آن مربوط به پزشکان است، افزود: پزشکان باید رسالت پزشکی خود بر منفعت مادی و مالی مقدم بدانند و به حریم خصوصی بیمار احترام بگذارند.

وی با بیان اینکه مسئولان شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود بدانند، تأکید کرد: شهید رجایی فقط برای رضای خدا و کسب رضایت مردم گام بر می‌داشت و یک انسان به تمام معنا دین مدار بود که زندگی ساده‌ای داشت و از اشرافی‌گری پرهیز می‌کرد.

کد خبر 386858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.