مهاجم غنا درگذشت/ مربی اسکیت آمریکا بازداشت شد

از درگذشت مهاجم سابق تیم ملی فوتبال غنا تا بازداشت مربی اسکیت آمریکا، مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته ای که گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته گذشته به شرح زیر است:

*باشگاه بارسلونا به سران پاریسی اولتیماتوم داد تا در مورد انتقال نیمار گران قیمت ترین بازیکن جهان به اسپانیا بیشتر فکر کنند چرا که این آخرین باری است که آن ها درخواست حضور این بازیکن را در جمع یارانشان پیشنهاد می دهند.

*یک روزنامه قطری اعلام کرد مرتضی پورعلی‌گنجی در ترکیب اصلی تیم فوتبال العربی برای نخستین بازی فصل جدید مقابل الاهلی قرار دارد.

*تیم فوتبال الاهلی عربستان شب گذشته (پنج‌شنبه) در اولین دیدار خود از سری رقابت های لیگ عربستان مقابل تیم العداله به تساوی یک بر یک دست یافت. پس از این بازی منصور بن مشعل (رئیس باشگاه الاهلی عربستان) اعلام کرد: در خصوص ماندن یا رفتن برانکو ایوانکوویچ امروز یا فردا تصمیم گیری خواهد شد.

*کوین فورچونه مهاجم فرانسوی که روز گذشته به تیم فوتبال تراکتور  پیوست بامداد امروز به همراه غلامرضا صادقیان مدیرعامل این باشگاه تبریزی وارد تبریز شد.

*تیم فوتبال ترابوزان اسپور در چارچوب دیدار رفت مرحله چهارم لیگ اروپا میهمان آ اک یونان بود. نماینده ترکیه موفق شد این تیم را با نتیجه ۱-۳ شکست دهد تا در بازی برگشت که در ترکیه برگزار خواهد شد کار راحت تری داشته باشد و به نوعی خیال خود را از بابت صعود راحت کند. سید مجید حسینی مدافع ایرانی ترابوزان اسپور در این دیدار در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت.

*جونیور آگوگو، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال غنا و باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس، در ۴۰ سالگی درگذشت. آگوگو به عنوان عضوی از تیم ملی غنا در سال ۲۰۰۸ در جام ملت‌های آفریقا مدال برنز به دست آورد، این بازیکن در ۲۷ دیدار برای تیم ملی غنا ۱۲ گل زده بود.

*ریچارد کالاگان مربی اسکیت روی یخ ایالات متحده، به دلیل سو استفاده جنسی از شاگردانش از سوی مرکز "امنیت ورزش(SafeSport)" این کشور با محرومیت مادام العمر مواجه شد.

*باشگاه پی اس وی آیندهون که به تازگی "کوستاس میترولوغلو" یونانی را به خدمت گرفته نیاز به یک مهره هجومی دارد. به گزارش سایت گل هلندی این باشگاه همچنان خواهان علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم برایتون است و او را جانشین مناسبی برای «دوآن» ژاپنی می‌داند.

*وینسنت کمپانی، مربی- بازیکن اندرلخت بلژیک بعد از کسب نتایج ضعیف تیمش در چهار هفته اول لیگ دسته‌یک بلژیک موسوم به ژوپیر لیگ از سمت مربی‌گری این تیم کناره‌گیری کرده و از این پس صرفا به عنوان بازیکن در این باشگاه فعالیت خواهد کرد.

*جان آکتربرگ، مربی دروازه‌بان های لیورپول با ارائه اطلاعات جدیدی درباره وضعیت آسیب‌دیدگی آلیسون، دروازه‌بان برزیلی این تیم که چندی پیش از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شده بود از روند بهبود او ابراز رضایت کرد.

کد خبر 386857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.