رسیدگی به حوزه  فرهنگ و اقتصاد دو اولویت مهم دولت قرار گیرد

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: هفته دولت فرصتی که از رهنمودهای کاربردی مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف بهره گیری کنند، حوزه فرهنگ و اقتصاد دو الویت مهم دولت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار کرد: شهید رجایی مرد به تمام معنا دین مدار و زاهد و پرهیزکار بود و در مسائل اجتماعی و سیاسی از امام تبعیت داشت.

وی گفت: ساده زیستی شهید رجایی باید سرلوحه مسئولان قرار گیرد مسئولان نباید به سمت زندگی اشرافی گری که خلاف اهداف تعالی انقلاب و نظام است بروند و باید این رویه تغییر پیدا کند.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: هفته دولت تداعی کننده خاطرات زیادی برای مردم است و باید دولتمردان مطالبات مردم را محقق کنند، هفته دولت فرصتی برای ارزیایی عملکرد دولت است که ساختارهای ضعف‌ را بررسی و برطرف کند.

وی گفت: هفته دولت فرصتی که از رهنمودهای کاربردی مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف بهره گیری کنند، حوزه فرهنگ و اقتصاد دو الویت مهم دولت است.

کرامتی تأکید کرد: دستگاه‌های مربوطه موظف به رسیدگی و ساماندهی اوضاع نابسامان فرهنگی کشور هستند چرا که هجوم سازمان یافته دشمن در تغییرسبک زندگی دستخوش آن‌ها شده است که جای نگرانی دارد.

کد خبر 386854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.