نماز جمعه دهاقان بدون حضور مسئولان برگزار می شود

دهاقان –امام جمعه دهاقان گفت: مسئولان ادارات را در نماز جمعه نمی بینیم با وجود اینکه بارها در زمینه حضور مسئولان هشدار داده ایم، اما همچنان نماز جمعه بدون حضور آنها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، حجت الاسلام اصغر رضوانی در خطبه های نماز جمعه، اظهار کرد: نماز جمعه پایگاهی است که از طرف ولی فقیه برگزار می شود و باید به آن توجه کرد.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت، از مسئولان و دولتمردان خواست فرمایشات رهبری را سرلوحه خود قرار دهند چراکه این سفارش ها از طریق مطالعات، گزارشات میدانی، مشاهدات، آمار واطلاعاتی که از نوع عملکردها درسراسر کشور به ایشان ابلاغ می شود، پدید می آید.

خطیب نماز جمعه دهاقان، با بیان اینکه پرداختن به وضعیت معیشت مردم، اعتماد به نظام را بالا می برد، اظهار کرد: اگر گزارش عملکردی ضعیف باشد مردم از نظام دلزده می شوند و این گناهی است که بخشیده نمی شود و مسئولان وظیفه دارند با رفتارهای صحیح مانع تضعیف نظام و دیدگاه های منفی مردم شوند.

حجت الاسلام رضوانی، با اشاره به فرمایش حضرت امام علی(ع) نسبت به حاکمان مناطق، گفت:این امام همام سه اصل حفظ مرزها، رسیدگی به حقوق و انتصاب افراد شایسته را توصیه می کند و درسی برای ما و مسئولان نظام است.

وی با تاکید بر اینکه باید راه های نفوذ دشمنان به مرزها بسته شود، افزود: دشمن به دنبال آن است که ببیند کشور در چه زمینه ای ضعیف است تا در از همین راه مورد حمله قرار دهد.

امام جمعه دهاقان باتشکر از عملکرد قوه قضائیه در رسیدگی به برخی حقوق، از مسئولان دستگاه قضا درخواست کرد: کسانی که در بیت المال تصرف می کنند شناسایی، معرفی و تنبیه کنند تا مایه عبرت دیگران شود.

حجت الاسلام رضوانی با تاکید بر اینکه پست های اداری باید براساس شایسته سالاری واگذار شود، تصریح کرد: متاسفانه به این اصل توجه شایانی نمی شود.

کد خبر 386852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.