مسئولان برای رفع مشکل اقتصادی بنیه معنوی درونی خود را تقویت کنند

بویین میاندشت- امام جمعه موقت بویین میاندشت گفت: مسئولی که بنیه معنوی درونی را تقویت نکند مشکلات اقتصادی را دوچندان خواهد کرد و در نتیجه زحمات دولت نادیده گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، حجت اسلام رضا مولائی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: دولت خالصانه با کار جهادی به مردم و نظام خدمت می‌کند.

وی با بیان اینکه هدف از حکومت امام علی(ع) قدرت طلبی و زیاده خواهی نبود بلکه بر پایه حفظ اسلام و رسیدگی به امور مردم استوار بود، افزود: دولتمردان باید به مسئولیت نگاه ارزشی داشته باشند و بنیه معنوی  را با نگاه به خدا تقویت کنند.

امام جمعه موقت بویین میاندشت با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیداربا هیئت دولت امیدآفرینی به مردم را تأکید کردند، گفت: مسئولان باید به دنبال مصالح ملت باشند نه اهداف شخصی و در سخن گفتن با مردم باید فروتن باشند.

وی افزود: اگر مسئولی مقید احیای امر به معروف و نهی از منکر نیست دلیل آن این است که بنیه معنوی درونی خودش را تقویت نکرده است، که این موضوع مشکلات اقتصادی را دوچندان می کند.

مولائی گفت: به گفته مقام معظم رهبری دولت باید در دو سال باقیمانده فعالیت خود به دور از گرفتار شدن در برخی از حواشی سیاسی که آفات نظام است دوری کنند و برای خدمت بهتر در نظام عرصه پیشرفت اقتصاد و فرهنگ را اولویت بندی کند.

وی تأکید کرد: تنها دولت موظف به انجام کارها نیست بلکه تمام مسئولان و مردم نیز دخیل هستند تا اقتصاد کشور پویاتر از گذشته شود تا در گام دوم انقلاب به اهداف تعالی نظام برسیم.

امام جمعه موقت بویین میاندشت با گرامیداشت روز پزشک، گفت: مردم نباید نگران هزینه‌های سرسام آور پزشکی و درمانی باشند چراکه برخی خانواده‌ها در پرداخت هزینه درمان از توان مالی بالایی برخوردار نیستند.

کد خبر 386847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.