شاهین بوشهر- سپاهان؛ آغاز ماجراجویی طلایی پوشان در لیگ نوزدهم

تیم فوتبال سپاهان فصل جدید را با دیدار در بوشهر برابر تیم تازه لیگ برتری شده شاهین آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال، روز شنبه از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان در ورزشگاه شهید مهدوی شهر بوشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته نخست لیگ برتر

دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان

شنبه دوم شهریور، ساعت ۲۰:۱۵

پخش زنده: شبکه‌های بوشهر و اصفهان

ورزشگاه: شهید مهدوی بوشهر

آخرین رویارویی: سپاهان ۲ - شاهین پارس بوشهر صفر

داور: وحید کاظمی

سپاهان:

نایب قهرمان فصل گذشته در فصل جدید با تقویت نسبی برای حضور پر قدرت در رقابت‌های داخلی و آسیایی پا به میدان گذاشته است. سپاهان با حفظ سرمربی خود و اضافه کردن چند بازیکن تاثیرگذار مثل محمدرضا حسینی و جورجی ولسیانی، ترکیب خود را تا حدودی تقویت کرده است. طلایی پوشان اصفهانی هرچند دو بازیکن تاثیر گذار خود یعنی سیاوش یزدانی و مهرداد محمدی را از دست دادند اما سایر نفرات اصلی را هرطور که بود حفظ کردند تا در کنار جذب چند بازیکن متوسط برای تقویت نیمکت، با تغییرات کم فصل جدید را آغاز کنند.

آنچه سپاهان را نسبت به سه تیم پرطرفدار دیگر کشور یعنی پرسپولیس، استقلال و تراکتور متمایز می‌کند، حضور یک سرمربی ایرانی روی نیمکت این تیم است، نکته‌ای جذاب برای فوتبال دوستان ایرانی. فصل پیش رو و تقابل بهترین مربی داخلی با سه مربی خارجی در تیم‌های پرطرفدار کشور می‌تواند جذابیت‌های خاصی به دنبال داشته باشد.

سپاهان که می‌خواهد از همین هفته ابتدایی حداکثر امتیازات را جمع کند بدون شک از جدال در خانه شاهین نیز ۳ امتیاز را می‌خواهد، البته سپاهان در هفته نخست کی‌روش استنلی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و امیر قلعه نویی و میگوئل تکسیرا، نفرات اول و دوم نیمکت این تیم نیز به دلیل مشابه غایب خواهند بود. طلایی پوشان همچنین حامد بحیرایی، محمدرضا حسینی و محمد ایران پوریان را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

شاهین:

این دیدار اولین بازی لیگ برتری تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده شاهین است، آنها ۵ سال پیش با شکست برابر سپاهان در فولادشهر سقوطشان به لیگ دسته اول قطعی شد و حالا شروع دوباره خود در لیگ برتر را مجدد با سپاهان تجربه می‌کنند. شاهین، تیم پرطرفدار جنوب کشور که حضورش در سه دوره لیگ مابین سال‌های ۸۸ الی ۹۱ تبدیل به یکی از جذابیت‌های لیگ شده بود با کسب مقام دوم در رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته اول جواز صعود به لیگ برتر را دریافت کرد.

هدایت شاهین بوشهر بر عهده عبدالله ویسی خواهد بود، یکی از مربیانی که چند فصل پیش عملکرد ضعیفش در سپاهان زمینه ساز سه فصل کابوس وار برای این تیم شد. جدایی ویسی از سپاهان در سال ۹۵ با حواشی بسیار زیادی همراه بود و جنجال‌های آن جدایی همچنان بهانه‌ای برای حساسیت دو چندان تقابل‌های سپاهان با تیم‌های عبدالله ویسی به شمار می‌رود.

دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان قرار بود روز جمعه برگزار شود اما به دلیل آماده نبودن ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر، این دیدار با یک روز تاخیر برگزار خواهد شد.

ترکیب احتمالی شاهین:

ماکسیم ویلیتایا، مرتضی غلامعلی‌تبار، بهروز نوروزی‌فرد، حسن جعفری، پیمان شیرزادی، امیرحسین موسی‌زاده، محمد صادق بارانی، ابوذر صفرزاده، میلاد صارمی، شهرام سالاری و حسین مالکی

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، جورجی ولسیانی، عزت الله پورقاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، محسن مسلمان، رضا میرزایی، سجاد شهباززاده و علی قربانی

پیش بینی نگارنده: شاهین شهرداری بوشهر صفر- سپاهان یک

کد خبر 386825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.