گشایش بیست و چهارمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از جوامع ایمن در تبریز

بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی حمایت از جوامع ایمن که برای نخستین بار در ایران برگزار می شود با حضور وزیر بهداشت، نائب رییس مجلس شورای اسلامی، رییس پلیس راه ناجا و نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران صبح امروز در تبریز آغاز شد.

به گزارش ایمنا، این کنفرانس هر دو سال یکبار در یکی از کشورهای عضو سازمان جهانی بهداشت برگزار می شود و بخشی از این سازمان که در مورد سلامت ترافیک کار می کند، این کنفرانس را هدایت و راهبری می کند.

در بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی حمایت از جوامع ایمن، علاوه بر صاحب نظران و کارشناسان ایرانی، بیش از ۳۰ نفر از صاحب نظران علم سلامت ترافیک و میهمانانی از ۲۰ کشور دنیا حضور دارند.

این کنفرانس با مشارکت نهادها، سازمان ها و وزارتخانه های مختلف از جمله مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه، سازمان برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور،  پلیس راهور و معاونت های مختلف وزارت بهداشت حمایت و برگزار می شود.

در این کنفرانس مدیر بخش حوادث سازمان جهانی بهداشت، مجری طرح جوامع ایمن سازمان جهانی بهداشت، نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، نائب رییس مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان مدیریت بحران، رییس پلیس راه ناجا و وزیر بهداشت به ارائه سخنرانی می پردازند.

گفتنی است این کنفرانس از اول تا سوم شهریورماه در تالار شایان مهر دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می شود.

منبع: وبدا

کد خبر 386823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.