نگاه بازار به جشنواره سی و دوم است

مدیر اجرایی سی و دومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: سعی داریم توجه بازار را به آثار این دوره معطوف کنیم و بتوانیم آثار را به فروش بگذاریم و امیدواریم اتفاقات خوبی در این مسیر رخ دهد؛ ایجاد نمایه اختصاصی برای هر فیلم از جمله اتفاقات اقتصادی جشنواره امسال است.

ایمان حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت سه روز گذشته جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: استقبال مردم و هنرمندان بسیار خوب بوده و فروش در سایت‌های مجازی و گیشه قابل قبول بوده است.

وی افزود: در کنار جشنواره فیلم، المپیاد فیلمسازی نوجوانان به خوبی برگزار شد و خوشبختانه امسال این المپیاد با یک فضای رقابتی بین گروه‌های مختلف بود و فضای متفاوتی را امسال بر المپیاد فیلمسازی شاهد بودیم و مربیان، استادان و خود نوجوانان از همه بخش‌های المیپاد راضی بودند و در کل می‌توان گفت المیپاد بسیار موفقی برگزار شد.

مدیر اجرایی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌ های کودکان و نوجوانان اضافه کرد: جشنواره با یک روال منظم در حال پیشرفت است و در کنار آن برنامه‌های جنبی نیز نظم خوبی دارد و اکران‌های پردیس هنر به خوبی در حال برگزار شدن است و در نقاط مختلف شهر نیز سینما سیار حرکت و فیلم هایی را به نمایش می گذارد.

وی در خصوص تفاوت‌های جشنواره سی و دوم و جشنواره سی و یکم تصریح کرد: جشنواره امسال نظم بسیار خوبی دارد و جدول زمان‌بندی خیلی زودتر از زمان شروع جشنواره منتشر شد و مردم از پیش فروش و فروش آنلاین استقبال کردند و از جهتی در پرورش نیروی انسانی قوی عمل شده است.

حجتی افزود: باشگاه مخاطبان یکی از نقاط مثبت جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان امسال است و باعث می‌شود ارتباط ضلع سوم جشنواره یعنی مخاطبان بعد از پایان جشنواره با ما قطع نشود و این موجب می‌شود بتوانیم اتفاقات خوبی را در طول سال رقم بزنیم.

وی با اشاره به اهمیت بحث بازار و فروش در سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان ادامه داد: امسال سعی داریم توجه بازار را به آثار معطوف کنیم و بتوانیم آثار را به فروش بگذاریم که امیدواریم اتفاقات خوبی در این مسیر رخ دهد؛ ایجاد نمایه اختصاصی برای هر فیلم از جمله اتفاقات اقتصادی جشنواره امسال است و سرمایه گذاران و کارشناسان بین رشته‌ای فیلم‌ها را بررسی می‌کنند که می‌تواند منجر به اتفاقات خوبی شود.

مدیر اجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوان اضافه کرد: نشست‌های نقد و بررسی نیز با پرداختن به نقاط ضعف و قوت فیلم‌های جشنواره می‌تواند منجر به اتفاقات خوبی برای فیلم‌ها شود.

وی با بیان اینکه جایزه خلاقیت، کسب و کار و نیز بخش وب سری از اتفاقات جدید جشنواره امسال است، گفت: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان از وب سری‌ها به خوبی استقبال می‌کنند امسال ۳۹ عنوان وب‌سری به جشنواره آمد؛ از سمتی کارگاه‌ها در دو بخش ملی و بین الملل با استقبال خوب مردم در حال برگزاری است.

حجتی خاطر نشان کرد: یکی از اتفاقات خوب جشنواره امسال اکران فیلم‌ها در مراکز استان‌ها است و جدای از آن با توجه به شعار جشنواره یعنی"رویای کودکان سیل زده را بسازیم" در ۱۴۳ نقطه کشور سینماهای سیار فرستاده شد که پروژه موفقی بوده است.

کد خبر 386813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.