احداث نخستین مجموعه رفاهی بین راهی شهر زاینده‌رود

زاینده‌رود_کلنگ احداث نخستین مجموعه رفاهی تفریحی بین‌راهی شهر زاینده‌رود به زمین خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، ابوالفضل توکلی، شهردار زاینده‌رود در آیین کلنگ‌زنی نخستین مجموعه رفاهی تفریحی بین جاده‌ای این شهر، اظهار کرد: محورهای مواصلاتی زاینده‌رود به دلیل هم‌جواری با کارخانه ذوب‌آهن و استان‌های چهارمحال‌وبختیاری و خوزستان از پر ترددترین مسیرهای استان محسوب می‌شود، اما در سال‌های اخیر موضوع سوخت‌رسانی به این شهر مغفول مانده بود و فقدان وجود جایگاه سوخت در این شهر مشکلات زیادی را برای شهروندان به همراه داشت.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه پایدار باید از تولید ثروت حمایت شود، افزود: با توجه به درخواست سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای احداث مجموعه رفاهی تفریحی بین‌جاده‌ای مجهز به پمپ گاز، پمپ بنزین، رستوران و تالار در این شهر، مساعدت لازم از سوی مدیریت شهری در تسهیل روند ساخت و اخذ مجوزهای لازم انجام شد.

شهردار زاینده‌رود تصریح کرد: بخش خصوصی باید از مشارکت پروژه‎های شهری منتفع شود، بنابراین بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف شهر زاینده‌رود از جمله گردشگری فراهم شده و از سرمایه‌گذاران حمایت می‌شود.

 توکلی عنوان کرد: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از توانمندی زیادی برخوردار هستند، اما به حمایت و پشتیبانی مسئولان خصوصا مدیران شهری نیاز دارند تا بتوانند نقش خود را در اجرای پروژه‌ها، تقویت بنیادهای اقتصادی و رونق تولید ایفا کنند.

کد خبر 386807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.