برکناری آذری روحیه بازیکنانمان را به هم ریخت/ داوران تازه کار برای ما انتخاب می‌شوند

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: داوران تستی و تازه کار برای بازی های ما انتخاب می شوند و داور بازی امروز تمام صحنه های پنجاه پنجاه بازی  را به تیم حریف داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد خرمگاه پس از شکست ۲ بر ۳ تیمش مقابل سایپا در نشست خبری، اظهار کرد: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم؛ فرصت پیروزی در بازی امروز را داشتیم، اما با بی تجربگی ده نفره شدیم. در مجموع بازیکنانمان آن چیزی را که می خواسیم به بهترین شکل انجام دادند و امروز نویدبخش روزهای خوبی بود و آینده روشنی داریم.

وی با بیان اینکه بکر بازیکن خارجی است که خریده ایم و باید از این بازیکن استفاده کنی، افزود: او از لحاظ بدنی آماده نیست؛ باید تلاش کنیم تا امادگی کامل در کل تیم ایجاد شود و باید به تمام بازیکنانمان کمک کنیم تا همه آن ها شرایط خوبی پیدا کنند.

خرمگاه در رابطه با عملکرد محمد باقر صادقی دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن، گفت: صادقی بازیکن خوبی است و اگر امشب باختیم، همگی باهم شکست خوردیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با برکناری سعید آذری از مدیرعاملی این باشگاه، خاطرنشان کرد: برکناری آذری مقداری روحیه بازیکنانمان را به هم ریخت؛ برای او آرزوی موفقیت میکنم، اما این موضوع بعد از بازی با سایپا اتفاق می‌افتاد بهتر بود.

وی در رابطه با اخراج چراغعلی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن، خاطرنشان کرد:او بی تجربگی کرد و امیدوارم این بازی درس بزرگی برای چراغعلی‌ها باشد.

خرمگاه با بیان اینکه باید شرایطی ایجاد کنیم که راحت گل نخوریم، افزود: باید شرایط روحی و روانی بازیکنانمان را به مرحله ای برسانیم که به راحتی گل نخوریم و کیلین شیت کنیم.


مربی تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با داوری این بازی، تصریح کرد:  داوران تستی و تازه کار برای بازی های ما انتخاب می شوند و داور بازی امروز تمام صحنه های پنجاه پنجاه بازی  را به تیم حریف داد. یک بازیکن سایپا باید اخراج می شد و امیدوارم در آینده از داوریمتضرر نشویم. صادقانه بخواهم بگویم داوری تاثیر مستقیم در نتیجه این دیدار داشت.

کد خبر 386793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • sadegh IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    0 0
    هیئت مدیره ی ذوب آهن محمدی عامل خودشون رو روی کار آوردند تو بدترین موقع