رد و بدل شدن پنج گل نشان از جذابیت بازی است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: دو تیم بازی خوبی انجام دادند و رد و بدل شدن ۵ گل نشانه جذابیت این بازی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم صادقی پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری، اظهار کرد: دو تیم بازی خوبی انجام دادند و رد و بدل شدن ۵ گل نشانه جذابیت این بازی بود. در نیمه اول موقعیت های خوبی  داشتیم و می توانستیم به گل برسیم. بازیکنانم باتمام وجود بازی کردند و توانستیم در نیمه دوم برگردیم و ۳ گل بزنیم.

وی با اشاره به اینکه نمی‌تواند در مورد ذوب آهن صحبت کند و ذوب آهن بازیکنان بزرگی دارد، افزود: بین دو نیمه از بازیکنانم خواستم تا دقیقه آخر بازی تلاش کنند. بر روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم و از روی ضربات آزاد به گل رسیدیم؛ می توانستیم برنده باشیم، اما بر روی دو اشتباه در اواخر نیمه اول و شروع نیمه دوم گل خوردیم.

صادقی در رابطه با اخراج بازیکن ذوب آهن از زمین بازی، تصریح کرد: در مورد تک صحنه ها حضور ذهن ندارم، اما برخوردهایی در فوتبال وجود دارد و امروز هم فوتبال محکمی انجام دادیم. سعی می کنیم در بازی های بعدی نقاط ضعفمان را حل کنیم و بازیکنانم که شامل مدافعان و هافبک ها و مهاجمان می شود، تلاش کرده و در نیمه دوم با تمام وجود بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سوال که کدام تیم مدعی قهرمانی است؟، خاطرنشان کرد: معمولا تیم های پرطرفدار برای قهرمانی می آیند ولی باید بازی ها بگذرد و بعد نتیجه گیری کنیم.

کد خبر 386791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.