کالدرون: دوست دارم فوتبال زیباتری را ارائه کنیم

سرمربی آرژانتینی پرسپولیسی ها پس از پیروزی در دیدار ابتدایی در نشست مطبوعاتی حضور یافت و به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایمنا به نقل از ورزش سه ، گابریل کالدرون پس از برتری تیمش مقابل پارس جنوبی جم درباره شرایط تیم و البته دیداری که برگزار شد به صحبت پرداخت.

زود گل نزنی کار سخت می شود

سلام و شب بخیر. در ابتدا از حمایت طرفداران ممنونم. به بازیکنان تبریک می گویم به خاطر این سه امتیاز. این بازی اولین بازی در خانه بود و اگر زود گل نزنی بازی سخت می شود. اما با وجود تمام سختی ها ما این کار را انجام دادیم.

فلسفه آرژانتینی یعنی اعتماد به بازیکن جوان

کالدرون در پاسخ به این سوال که آیا سورپرایز ترکیب پرسپولیس حضور روستایی بود گفت: ما بازی های تدارکاتی زیادی داشتم. می دانستم که بازیکن جوانی که از او استفاده می کنم در بازی اول سختی هایی دارد  در بازی های تدارکاتی او عملکرد خیلی خوبی داشت. خیلی به او امید و اطمینان دارم و در آینده هم اگر اینطور باشد استفاده می کنم. مطمئنا اینکه وی همیشه بازیکن فیکس باشد سخت است اما در صورت ادامه همین روند از او استفاده می کنم. فلسفه فوتبال آرژانتین این است که بازیکنان جوان حضور داشته باشند.

پارس می خواست کاری کند که ما بازی نکنیم

اگر نادری گل اول را در نیمه اول زده بود، بازی متفاوتی می شد ولی نزدیم و بازی سخت شد. و در بین دو نیمه باز با بعضی بازیکنان حرف زدم و یک سری تغییرات داشتیم. اما آنها در شکل دفاعی خوب بازی کردند. در نیمه دوم بازی بهتری ارائه دادیم. از بازیکنان راضی هستم اما از لحاظ فوتبالی یک نمایش بهتر را مد نظر دارم. در واقع تیم حریف هم آمده بود کاری کند که ما بازی نکنیم. شما فوتبال اینجا را خوب می شناسید که من تو من و فیزیکی است و سانتر های زیاد. آنها فوتبالی که می خواستند را تا آخر بازی انجام دادند.

اعتراض من به وقت تلف کردن حریف بود

در واقع اعتراض من به ضربات شروع مجدد و وقت تلف کردن حریف بود. من نماینده و مربی فیفا هستم و قوانین فیفا را خوب می شناسم. وقت مفید بازی پانزده تا شانزده دقیقه بود و نقش داور این است که حداقل بیست دقیقه بازی مفید داشته باشیم. برای همین این خواهش را داشتم و از عملکرد داور راضی هستم.

امیری در سطح همیشگی خودش نبود

سرمربی سرخ ها در پاسخ به اینکه سه نفر در ترکیب این تیم یعنی عالیشاه و ترابی و امیری عملا همه هافبک چپ هستند و اینکه وی علاقه دارد به استفاده از هافبک چپ گفت: ترابی و امیری بازیکنان خیلی بزرگی هستند. امیری در سطح عالی خودش نبود. انها یارگیری من تو من کرده بودند و بازی را بسته بودند. بازی زیبایی که ما میخواستیم به چشم نیامد.

من همیشه دوست دارم بازی زیبا ارائه دهیم

من دوست دارم فوتبال قشنگ تری ارائه کنیم. اما وقتی حریف به شما اجازه نمی دهد خوب بازی کنی، مجبور به بعضی تغییرات هستی. اگر تیمی که در خانه خود است، زود گل نزند، عصبانی می شود و در بازی های بعد اگر زود گل بزنیم، بازی های متفاوتی خواهیم داشت.

کد خبر 386790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.