مدرسه تابستانه صنایع دستی افتتاح شد

مدرسه تابستانه صنایع دستی ویژه نوجوانان با هدف کشف استعداد نوجوانان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی رضا رفیعی در مراسم افتتاحیه مدرسه تابستانی صنایع دستی اصفهان که امروز _پنجشنبه ۳۱ مرداد ماه_ برگزار شد، اظهارکرد: مدرسه صنایع دستی شهر خلاق در این فصل مخصوص نوجوانان است و امیدواریم بتوانیم با برگزاری این کارگاه‌ها استعدادهای کودکان و نوجوانان را شکوفا کنیم.

وی با بیان اینکه مدرسه صنایع دستی زمانی به هدف خود می‌رسد که واژه شهر خلاق محقق شده باشد، گفت: در شبکه شهر خلاق پرداختن به رشد و توسعه استعدادهای نوجوانان لازم و ضروری است.

رییس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: تمام هنرمندان شهر اصفهان در زمینه صنایع دستی نوجوان و جوان‌هایی بودند که زمانی خلاقیت و استعدادشان کشف و شکوفا شد و اکنون نیز وظیفه ما پرداختن به کشف و شکوفایی استعداد نوجوان و جوانان امروز است چرا که تاریخ بشریت در آینده توسط این نوجوانان رقم می‌خورد.

همچنین در این مراسم علیرضا صادقیان، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: برای توسعه باید روی جوانان و نوجوانان برنامه ریزی و زمینه آن را فراهم کنیم تا نسل آینده به ما افتخار کند.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که در این زمینه فعالیت کنیم، خاطرنشان کرد: شهری که در آینده داریم باید بهتر باشد و تنها سرمایه گذاری روی انسان‌هایی که آینده کشور و جامعه به دست آن‌ها سپرده می‌شود آینده بهتر را رقم می زند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان اظهار امیدواری کرد که افتتاحیه و اختتامیه این مدرسه در سال‌های آینده در سالن چند صد نفره و با حضور پرشورتری برگزار شود.

کد خبر 386775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.