سطح المپیاد بالاتر از انتظار بود

برنده مدال طلای بخش فیلمسازی سومین المپیاد گفت: سطح المپیاد بالاتر از حد انتظار من بود و تجربه بسیار آموزنده ای برای من رقم زد.تلاش من این است که انیمیشن سازی را ادامه دهم.

ماژان کیمیایی نوجوان همدانی برنده مدال طلای بخش فیلمسازی سومین المپیاد فیلمسازی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حدود یکسال برای ساخت این اثر کار کردم و تولید این اثر کار من به تنهایی نیست؛ یک تیم متخصص که در کارگاه آموزشی همدان، به من کمک کردند تا بتوانم بر روی ایده ام کار کنم و آن را به مرحله تولید برسانم.

این فیلمساز نوجوان با اشاره به انیمیشن "هود" افزود: داستان این انیمیشن درباره یک ربات خدمتکار است که به او دستور داده شده تا زمین را تمییز کند؛ در حین کار او کودک معلولی را می بیند که میخواهد به ولیچرش برسد. این ربات که نمادی از انسان است و قدرت تصمیم گیری دارد و به مغز او دستور داده شده تا کار خود را انجام دهد؛ سرانجام ربات تصمیم میگیرد مغز را از سرش خارج و جان خود را برای نجات پسر بچه فدا کند.

کیمیایی خاطرنشان کرد: سطح المپیاد بالاتر از حد انتظار من بود و تجربه بسیار آموزنده ای برای من رقم زد.تلاش من این است که انیمیشن سازی را ادامه دهم و تا جایی که بتوانم انیمیشن ایران را در سطح بین المللی هم معرفی کنم.

کد خبر 386769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.