آماده همکاری با شرکت‌های گردشگری تبریز هستیم

سفیر آفریقای جنوبی در ایران با بیان اینکه تبریز از نظر اقتصادی توانمندی بالایی دارد، گفت: پس از امضای قرارداد خواهرخواندگی با تبریز، برای توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف برنامه‌ریزی می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، ویکامازوری کومالو در دیدار با شهردار تبریز با بیان اینکه در سفر یک روزه به تبریز از صنایع این شهر بازدید کرده است، اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که از توانمندی‌های تبریز بازدید کرده‌ام و احساس می‌کنم در این زمینه می‌توانیم با تبریز همکاری داشته باشیم.

وی با استقبال از پیشنهاد شهردار تبریز برای معرفی یک شهر آفریقای جنوبی برای امضای قرارداد خواهرخواندگی، ادامه داد: مطالعات لازم در این زمینه را در سفارت انجام داده و یک شهر مناسب به تبریز معرفی خواهیم کرد.

سفیر آفریقای جنوبی در ایران، گفت: پس از معرفی این شهر به تبریز و امضای قرارداد خواهرخواندگی می‌توانیم برای توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف برنامه‌ریزی کنیم.

ویکامازوری کومالو با اشاره به قدمت شهر تبریز و صنایع این شهر خاطرنشان کرد: تبریز از نظر اقتصادی توانمندی بالایی دارد.

وی توریسم را حوزه بسیار مهم در جهان کنونی دانست و اظهار کرد: از تمامی شرکت‌های مرتبط با توریسم دعوت می‌کنم در نمایشگاه سالانه گردشگری آفریقای جنوبی شرکت کنند؛ من رسما از شرکت‌های گردشگری تبریز برای شرکت در نمایشگاه ۲۰۲۰ دعوت می‌کنم.

سفیر آفریقای جنوبی در ایران با اشاره به موضوع روابط اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی تصریح کرد: از شهرداری تبریز درخواست می‌کنم مقدمات برگزاری یک نشست تخصصی اقتصادی با حضور فعالان بازرگانی و صنعت تبریز و آفریقای جنوبی را در تبریز فراهم کنند.

ویکامازوری کومالو افزود: این نشست تخصصی می‌تواند زمینه‌های همکاری مختلفی را بین دو کشور مهیا سازد.

کد خبر 386758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.