تعویق روغنی لیگ/ سبزه به ناز می آید

پانصد و شصت و سومین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و ششمین شماره "سبز سبزم" به عنوان رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "تعویق روغنی لیگ!" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به تعویق دیدار تیم های سپاهان و شاهین بوشهر به درخواست باشگاه بوشهری به دلیل عدم نصب سرور الکترونیکی گیت های فروش بلیط اشاره و نگاه انتقاد آمیزی به این مسئله دارد.

"ابراهیمی به ایران بیاید مال ماست" دیگر عنوان این رسانه است که از ادعای دست اندرکاران شهر خودرو مبنی بر اینکه در صورت بازگشت امید ابراهیمی به ایران تنها به این تیم خواهد پیوست صحبت می کند.

"٢٤ساعت زمان بیشتر برای حرفه ای سازی استادیوم!" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است که بار دیگر به درخواست عجیب شاهین بوشهر در تعویق دیدار برابر سپاهان به دلیل حرفه ای سازی اشاره دارد.  

درخواستی که قبول آن از سوی سازمان لیگ بار دیگر شان این سازمان را تحت تاثیر قرار داده است.

"سبزه به ناز می آید" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به دیدار امشب تیم های ذوب آهن و سایپا و لزوم شروع قدرتمند تیم اصفهانی از ابتدای بازی های لیگ صحبت می کند.

"سربازان ذوب آهن مجوز بازی ندارند" دیگر عنوان این رسانه است که در گفتگو با محمد خرمگاه مطرح شده است. وی در خصوص بازیکنان سرباز ذوب آهن صحبت کرده و اظهار داشت: متاسفانه علی رغم تلاش باشگاه ذوب آهن بازیکنان سرباز ما تنها موفق به تمرین در کنار تیم شده اند و هنوز مجوز بازی آنها در لیگ صادر نشده است.

"رقیب مان از آسیا بازگشته و آماده است"دیگر عنوان این رسانه الکترونیک می باشد که به نقل از ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا و پیش از دیدار برابر ذوب آهن بیان شده است.

"دیر نکنی منتظرم!"عنوان پایانی این رسانه الکترونیک می باشد که بار دیگر با اشاره به دیدار امشب ذوب آهن و سایپا خواهان حضور چشمگیر هواداران این تیم اصفهانی در ورزشگاه فولادشهر می باشد.

کد خبر 386751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.