روشن: دبیرخانه دایمی جشنواره کودک راه‌اندازی شود

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جشنواره‌هایی مانند جشنواره کودک که در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود، باید دارای دبیرخانه دایمی و فعال در طول سال باشد.

فریده روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن قدردانی از برگزاری خلاقانه مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: کیفیت این مراسم بسیار بالا بود و این امر منجر به افزایش استقبال شهروندان از دیگر برنامه‌های این جشنواره شده است.

وی به لزوم استعدادیابی بین کودکان و نوجوانان در جشنواره کودک اشاره کرد و ادامه داد: جشنواره بستر مناسبی برای ارزیابی ظرفیت‌ها و توانایی‌های کودکان است، این استعدادها باید به خوبی رصد، شناسایی و در دوره‌های بعدی جشنواره جهت دهی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین در خصوص استقبال بی نظیر شهروندان از باشگاه مخاطبان سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: این باشگاه ظرفیت فعالیت در طول سال را نیز دارد و باید از این ظرفیت بهره برداری لازم را داشته باشیم.

وی در خصوص کارت باشگاه مخاطبان افزود: کارت باشگاه مخاطبان برای تمام سال اعتبار دارد و محدود به جشنواره نیست؛ افراد دارای این کارت جدای از استفاده نیم بها از سینما در طول سال می‌توانند در کارگاه‌های مختلف علمی شرکت کنند.

روشن اضافه کرد: جشنواره‌هایی مانند جشنواره کودک که در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود، باید دارای دبیرخانه دایمی و فعال در طول سال باشد.

کد خبر 386745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.