حراج "رویای کودکان" در موزه هنرهای معاصر

آن ها در کودکی خود بزرگ شده بودند، اما هنوز رویاهایشان بوی آبنبات های شیرین کودکی را می داد و ترسیم رویاهای رنگی رنگیشان تنها کاری بود که می توانست رنگ واقعیت به آن‌ها بریزد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خردادماه بود که رویای کودکان کار بر بوم نقاشی های هنرمندان اصفهانی نقش واقعیت به خود گرفت و روز گذشته _چهارشنبه ۳۰ مردادماه_ طرح این رویاها برای نخستین بار در موزه هنرهای معاصر اصفهان به حراج گذاشته شد تا رنگ واقعیت را به رویای کودکانی از جنس کار بپاشد.

مهدی تمیزی در خصوص نمایشگاه و حراج آثار هنری با عنوان "رویای کودکان" به خبرنگار ایمنا گفت: پس از اینکه متوجه شدیم تعدادی اثر ارزشمند در معاونت اجتماعی شهرداری وجود دارد تصمیم گرفتیم این آثار را به حراج بگذاریم.

مدیر موزه هنرهای معاصر ادامه داد: این نخستین حراج اصفهان بوده و آثار تصویرگران اصفهان در آن به فروش می رسد و مبلغی که از این حراج به دست می آید در حمایت از تحصیل، سلامتی و بیمه عمر کودکان کار هزینه می شود.

 همچنین مسعود مهدویان‌فر در گفت گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز جهانی منع کار کودکان در خرداد ماه فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی نیازهای اصلی کودکان بود تا همه با وظایف و نیازهای ذاتی آنها آشنا شوند.

مدیر اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ رفتار با کودکان، کارزار یک کیلومتر بوم نقاشی تصویرگری را با عنوان "رویای کودکان" که الهام گرفته از سازمان جهانی کار بود برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه آثار منتخب به نفع کودکان کار حراج گذاشته شد، افزود: در کارزار یک کیلومتری بوم نقاشی ۳۰۰ نفر تصویرگر شرکت کردند که پس از داوری آثار ۱۲۵ اثر به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 386744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.