۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
نصب سردیس شهدا در شهر سنندج

سنندج_شهردار سنندج از نصب سردیس شهدا در خیابان‌ها و میادین این شهر خبر داد و گفت: احداث پارک مشاهیر در آبیدر از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرداری در سال جاری بود.

به گزارش ایمنا، حشمت‌الله صیدی اظهار کرد: شهرداری به عنوان نهاد مردمی در همه مناسبت‌ها و فصول مختلف وظایف و خدمات متنوعی در راستای خدمات‌رسانی مطلوب، ایجاد شور و نشاط و ارتقاء سلامت سطح جامعه ارایه می‌کند.

وی با بیان اینکه مدیران شهری علاوه بر توسعه فعالیت‌های عمرانی ملزم به اجرای فعالیت فرهنگی و اجتماعی هستند، عنوان کرد: همه مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری در برگزاری مناسبت‌ها و رویدادهای فرهنگی نظیر جشن بزرگ شب نوروز در ورزشگاه ۲۲ گولان، هفته سنه، کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان و گنگره بین‌المللی مشاهیر کُرد همکاری کردند.

شهردار سنندج از نصب سردیس شهدا در خیابان‌ها و میادین این شهر خبر داد و افزود: احداث پارک مشاهیر در آبیدر از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرداری در سال جاری بود.

صیدی با اشاره به برگزاری پنجمین المپیاد ورزشی محلات این شهر، خاطرنشان کرد: این رویداد فرهنگی با هدف ایجاد و ترویج نشاط اجتماعی زمینه حضور همه اقشار جامعه را در برنامه‌های شاد و مفرح فراهم کرد.

وی با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۲۰۰ ورزشکار در پنجمین المپیاد ورزشی محلات ثبت نام کرده‌اند، اظهار کرد: امسال شمار شرکت‌کنندگان در این برنامه فرهنگی ورزشی ۳۵ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 386731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.