چرا آذری در روز مسابقه تغییر کرد؟!

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: باشگاه ذوب آهن آنقدر مشکلات دارد که بعد از پنج سال خود آدم خسته می‌شود؛ آذری بالای پنج سال است که در ذوب آهن زحمت می‌کشد، باشگاه نیاز به تقویت داشت و محمدی نیروی جوان و باتجربه‌ای است.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با برکناری سعید آذری از سمت مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن، اظهار کرد: در جلسه‌ای که با هیئت مدیره داشتیم بحث‌های مالی و فنی و گزارشی از عملکرد باشگاه ذوب آهن در بازی‌های حذفی آسیا مطرح شد که تصمیم گرفتیم از زحمات آذری تشکر و جواد محمدی را به عنوان مدیرعامل باشگاه منصوب کنیم.

جمشیدی با اشاره به اینکه کارخانه ذوب آهن تعداد زیادی شرکت زیر مجموعه دارد و یکی از این شرکت‌ها باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن است، افزود: تغییرات مدیریتی در دیگر شرکت‌های کارخانه ذوب آهن وجود داشت و باشگاه ذوب آهن که یکی از این شرکت‌ها به حساب می‌آید، از این مسئله جدا نبود.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه صلاح بود تغییراتی در باشگاه انجام شود، خاطرنشان کرد: باید از آذری تقدیر و تشکر کنم که در دوران مدیریت به هر شکلی کار کرد؛ تغییر لازم بود و این تصمیم را گرفتیم.

وی افزود: جواد محمدی دکترای تربیت بدنی دارد و یکی از داوران لیگ برتر است؛ ایشان در مسائل ورزشی مسلط هستند و امروز به عنوان مدیر عامل باشگاه ذوب آهن انتخاب شدند.

جمشیدی با بیان اینکه باشگاه ذوب آهن آنقدر مشکلات دارد که بعد از پنج سال خود آدم خسته می‌شود، تصریح کرد: آذری بالای پنج سال است که در ذوب آهن زحمت می‌کشد، باشگاه نیاز به تقویت داشت و محمدی نیروی جوان و باتجربه‌ای است، هیئت مدیره در نهایت به این نتیجه رسید که ایشان به عنوان مدیرعامل کار را ادامه دهد و از تجربیات، نظرات و پیشنهادات آذری استفاده کند.

قرار بود جلسه هیئت مدیره یکشنبه باشد

وی در پاسخ به این سوال که چرا روزی که ذوب آهن مسابقه دارد، مدیرعامل باشگاه را تغییر دادید و آیا بهتر نبود بعد از بازی با سایپا او برکنار می‌شد؟ گفت: این جلسه قرار بود روز یکشنبه برگزار شود، اما عقب افتاد و تشکیل نشد. دیروز جلسه هیئت مدیره برگزار و این تصمیم گرفته شد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن ادامه داد: نمی‌توانم در رابطه صحبت بکنم، من یکی از اعضای باشگاه هستم که نمی‌توانم نظرم را به دیگران اعمال کنم و باید بگویم این اتفاق یک تصمیم جمعی بود.

وی افزود: امیدواریم که با این تغییر وضعیت ذوب آهن بهتر شود، آذری تلاش خودش را کرد و زحمت کشید. سیاست‌های تغییر مدیریت در باشگاه عادی است و حتی در سطح کلان کشور تغییرات مدیریتی را داریم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اظهار امیدواری کرد که تغییرات به نفع باشگاه باشد. شاید در اول کار افت و خیزهایی به وجود آید، اما در آینده سیر صعودی را طی خواهیم کرد. باشگاه ذوب آهن فقط وابسته به رشته فوتبال نیست و در شش رشته ورزشی فعالیت دارد؛ باید این رشته‌ها را فعال‌تر از گذشته کنیم و در راستای اهدافمان گام برداریم.

وی با بیان اینکه آذری در گذشته از تیم جدا شد و بازهم برگشت، تصریح کرد: باشگاه ذوب آهن یکی از شرکت‌های زیر مجموعه کارخانه است و اگر یک تحقیق انجام دهید دیگر شرکت‌های این مجموعه تغییراتی داشتند و مشکلی پیش نیامده است. برای محمدی آرزوی موفقیت می‌کنیم که بتواند سیر صعودی ذوب آهن را ادامه دهد و از تجربیات مدیر قبلی استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 386724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.