بیش از ۷ هزار تماس با ۱۳۷ در هفته گذشته

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، هفت هزار و ۱۹۱ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد شش هزار و ۹۳۴ پیام جهت ارجاع و پیگیری به ثبت رسید.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۹۴۹ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۲ درصد، ۳۶۱ تماس معاونت عمران معادل پنج درصد و ۱۰۴ مورد نیز ترافیکی شامل یک و نیم درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۹۶۹ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به رفع خطر و ایمن‌سازی، ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۰ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهارهزار و ۹۹۴ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۸۷۸ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اماکن تفریحی، برنامه‌های فرهنگی و شماره تلفن شهرداری های مناطق ۱۵ گانه را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 386716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.